  • Data: 2016-04-10 15:16:43
    Temat: Re: powerbank
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-10 14:46, PiteR wrote:
    > Nie można z niego pobierać małych prądów bo po kilku sekundach
    > przechodzi w stan uśpienia :(

    Prawidlowa i spodziewana funkcja. U mnie kilka takowych robi dokładnie
    to samo. Przykładowo nie sposób naładować starego telefonu bo ma prąd
    ladowania pi x drzwi mniejszy niż 100mA. Załaczy się na sekundę i
    wyłaczy. Nie mierzyłem dokładnie cutoff, ale tak od ~100mA które pobiera
    lampka USB wszystkie działają więc jest to gdzieś niżej.