  • Data: 2009-06-08 05:45:59
    Temat: Re: potrzebne promieniowanie UV-C
    Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano. Moce troche nie takie. Ja myslalem o energii jednego blysku ok. 5kJ
    > (3kV, 1000uF), a maksymalna czestotliwosc uzalezniona tylko chlodzeniem
    > lampy (mozna i 30-40Hz, jesli da ktos rade lampe schlodzic).
    >
    > --
    > Jerry1111

    Tu mnie zaciekawiles 180 000 W mocy ciaglej nie pomyliles sie, moze chodzi
    ci o przekrój kilku lamp a nie razem te parametry w jednej? Czy to tylko
    teoria bo nie wierze, ze to odpaliles? Ja mówie o praktyce. Jak katoda bo
    lampe ci moze i wychlodze mam rozwiazane bo wlasnie "sklecilismy" upgrade,
    taka samoróbke testowana bylo po rozbudowie co prawda z czescia tej mocy
    kilka godzin ale sprawuje sie lepiej od naszego najwiekszego chillera który
    teoretycznie ma odprowadzac do 100kW mocy ale chyba bym musial go podlaczyc
    raczej do hydrantu a nie standartowej sieci wodnej. No i ten power nie
    wierze jak nie zobacze. Musi byc cos w necie na ten temat bo to by musial
    byc jakis wiekszy, grubszy projekt nikt nie inwestuje w produkcje, test i
    oprzyrzadowanie a nawet w nowa line zasilajaca ( nie da sie tyle wykroic
    mocy z zapasu) dla jednego prototypu. Masz jakies linki? Chyba, ze to teoria
    ktos wybudowal albo MOZE wybudowac na zamówienie ale nie sprawdzil a klient
    niech testuje w swoim urzadzeniu. Chyba, ze zapytam sie jeszcze raz,
    teoretyzujesz o ogólnych parametrach mozliwych lamp.

    Pozdrowienia Andrzej