-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
Date: Wed, 15 Mar 2017 04:00:53 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 51
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@l...net>
<58c46922$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<oa1rqk$t06$1@news.mixmin.net> <oa2t3d$omq$1@node2.news.atman.pl>
<oa2tnl$rh2$1@news.mixmin.net> <oa2v8v$scl$1@dont-email.me>
<58c506b6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<X...@1...0.0.1>
<oa3a1r$12c$3@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa3dec$12c$6@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa3kih$def$4@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa45dm$35e$4@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa5aiu$beh$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa6ul6$9q1$11@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa9acc$d9i$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa9g07$44g$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1489550453 6859 79.173.35.121 (15 Mar 2017 04:00:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Mar 2017 04:00:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601982
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>> Ale oczywiście te statystyki sa porażające - niecały 1 zabity
>> dziennie i około 10 rannych dziennie...
>
> Trzy razy więcej niż średnia unijna, którą dodatkowo zawyżają podobne
> nam demoludy.
No to teraz pytanie ile w tym winy kierowców i pieszych a ile
infrastruktury.
>
>> Pytanie gdzie ginie reszta, skoro np. w 2013 zgineło ponad 1100 osób,
>> a na pasach i na skrzyzowaniu "tylko" około 400...
>> Co z resztą?
>
> Dobre pytanie - wynika ze pewnie na jezdni poza zabudowanym.
>
Czyli to tam jest główny problem.
>> I jeszcze mały cytat:
>> W większości poszkodowanymi byli sami piesi 1 140 zabitych i 8 802
>> ranne, którzy swoim zachowaniem często powodowali duże zagrożenie. W
>> omawianym roku spowodowali oni 8,9% zdarzeń z ofiarami w ludziach.
>
> Podkreśliłbym często i 8,9%.
>
:)
W sumie niewiele patrzac na to, jak czesto np. ludzie przebiegaja na pasach
na czerwonym zeby na tramwaj zdarzyc.
>>> A to nie ty narzekałeś na edukowanie, że piesi mają pierwszeństwo?
>>>
>> Narzekałem, ze nie uczy się ludzi myslec.
>> Ale to przeciez tylko jeden z aspektów.
>
> Podejrzewam, że to czy kierowcy się na przejściu spodziewają pieszych,
> czy uważają, że pieszych nie ma prawa tam być (to znaczy mogą, ale jak
> akurat ja nie jadę) jest właśnie kluczowym czynnikiem.
Nie wiem, praktycznie nie miałem takich sytuacji w zyciu zeby miec
wyrobione zdanie.
wiem jedno - jak przechodze przez ulice to staram się ocenic czy kierowca
mnie widzi czy nie i nie sotsuje podejscia - ide bo mam pierwszenstwo. I
polecam to kazdemu zdrowemu na umysle pieszemu.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
Bird Johnson
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.17 16:39 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=