  • 1. Data: 2012-03-19 17:12:34
    Temat: poszukuje układów OKI M6636B
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    może ktoś mi podpowie gdzie tego szukać ? goglam gadam ze zwariowanymi
    chiniolami i nic nie zdziałałem
    Marek

  • 2. Data: 2012-03-19 20:41:25
    Temat: Re: poszukuje układów OKI M6636B
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2012-03-19 18:12, Marek pisze:
    > mo?e kto? mi podpowie gdzie tego szukaae ? goglam gadam ze zwariowanymi
    > chiniolami i nic nie zdzia?a?em
    > Marek

    Za kilka dni pojawią się na "znanym portalu aukcyjnym" w super
    promocyjnej cenie 100 PLN :P

  • 3. Data: 2012-03-19 21:41:24
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 19 Mar 2012 18:12:34 +0100, "Marek" <s...@o...pl>
    wrote:

    >może ktoś mi podpowie gdzie tego szukać ? goglam gadam ze zwariowanymi
    >chiniolami i nic nie zdziałałem
    >Marek

    a do czego on sluzy?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-03-19 21:50:31
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    no proszę jak to sa aktywni co poniektórzy a cena w Chinach 3 USD .

    Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.hot.pl> napisał w
    wiadomości news:4f6799f5$1@news.home.net.pl...

  • 5. Data: 2012-03-19 22:03:06
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2012-03-19 22:50, Marek pisze:
    > no prosze jak to sa aktywni co poniektórzy a cena w Chinach 3 USD .

    Aktualna cena u żółtych to ponad 15$ przy min 10 szt. z terminem dostawy
    "za miesiąc" :)

    Jeśli możesz kupić za 3$ to kupuj do oporu (będziesz miał interes życia).

    Aaaa zapomniałem - nie udało Ci się zanabyć :P

  • 6. Data: 2012-03-19 22:05:36
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2012-03-19 22:41, a...@p...pl pisze:

    > a do czego on sluzy?

    Do komunikacji z Fordem (SAE-J1850)

  • 7. Data: 2012-03-19 22:29:48
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    kwestia czasu ........ nie jesteś jedyny na świecie :))

    Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.hot.pl> napisał w
    wiadomości news:4f67adb0$1@news.home.net.pl...

  • 8. Data: 2012-03-19 23:01:38
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2012-03-19 23:29, Marek pisze:
    > kwestia czasu ........ nie jeste? jedyny na ?wiecie :))

    :)

    Ale to nie ja je ściągam itd...
    Oczywiście, że niedługo się wszystko wyprostuje, ba - nawet bardzo szybko.
    Realizacja zamówień z"factory" to 3 kwartał 2013 :P

    Ten układzik to nie tylko Autocom - tak ostatnio popularny.
    Zresztą właśnie wyszedł "nowy" produkt firmy od Autocoma.
    Z powodu braku komponentów do CDP zmienili elektronikę.
    Bardzo dużo interfejsów go wykorzystuje: n: T300 (programowanie kluczy)

  • 9. Data: 2012-03-20 11:37:09
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Owszem dość uniwersalny układ , w wielu miejscach stosowany . pewnie zapasy
    magazynowe się skończyły a potem zrobią kila milionów i będą po 2 USD
    Marek
    Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.hot.pl> napisał w
    wiadomości news:4f67bad3$1@news.home.net.pl...

  • 10. Data: 2012-03-20 22:46:30
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2012-03-20 12:37, Marek pisze:
    > Owszem do?ae uniwersalny uk?ad , w wielu miejscach stosowany . pewnie zapasy
    > magazynowe sie skonczy?y a potem zrobi? kila milionów i bed? po 2 USD
    Jeszcze 6 miesięcy temu przy zakupie 1000 szt. płaciło się max 0.4 USD.
    Ktoś nasiał paniki, że już nie będą produkowane (powodzie/tsunami/plamy
    na słońcu itp...) i dlatego głupieją z cenami :(