  • 1. Data: 2009-08-24 08:24:55
    Temat: poszukuje serwisówki Simson Schwalbe KR51 :)
    Od: "Napitek" <n...@w...pl>

    witam
    kupiłem takie cacko
    potrzebna serwisówka
    może ktoś ma i udowstepni, przesle mailem itp
    z góry dziekuje kolegom za pomoc
    Napitek
    XTZ też

  • 2. Data: 2009-08-24 15:07:49
    Temat: Re: poszukuje serwisówki Simson Schwalbe KR51 :)
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Napitek"
    kupiłem takie cacko

    Gratki...piekny sprzet tez kiedys na niego chorowalem...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-08-24 19:51:23
    Od: Jarzabek <j...@K...SpAM.ds17.agh.edu.pl>

    Napitek pisze:
> [...]
    > kupiłem takie cacko
    > potrzebna serwisówka
    > może ktoś ma i udowstepni, przesle mailem itp

    Mój tato ma chopla na punkcie tego simsonka.
    Ostatnio odrestaurował jednego schalbiaka.
    Napisz w czym problem to się dowiem.
    Generalnie większość części pasuje od nowszych modeli i duo.

    Pozdrawiam
    Jacek.

  • 4. Data: 2009-08-26 13:38:46
    Od: "Napitek" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jarzabek" <j...@K...SpAM.ds17.agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:h6uqvr$lie$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Ostatnio odrestaurował jednego schalbiaka.
    > Napisz w czym problem to się dowiem.
    > Generalnie większość części pasuje od nowszych modeli i duo.

    no wiec slabo odpala, kopniak sie zacina / jakis polksiezyc trzeb awymienic
    i jak sie juz jedzie to przy odkreceniu gazu dlawi sie jakby sie zalewał
    tlumik nie wyglada na zapchany i na pewno nie wrzuce go na cala noc do
    ogniska zeby sie wypalił :)