  • 501. Data: 2016-01-13 12:24:00
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@g...com> wrote in message
    news:dfe81260-d04e-42c0-a054-bde6460366a3@googlegrou
    ps.com...
    >> http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797

    > Zaorać blogera, Sokołów jest jest jedną z najlepszych firm
    > w PL. Krytyka tak, ale z sensem. Za to co zrobił niech odpowiada.

    Naprawdę włożyłbyś do ust tego tatara? Czy nie oglądałeś wideo?

  • 502. Data: 2016-01-13 12:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <d...@g...com> wrote in message
    >>> http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797

    >Naprawdę włożyłbyś do ust tego tatara? Czy nie oglądałeś wideo?

    Skoro sprzedaja, to widac masowo.
    I jakos ludzie nie umieraja, ani nawet masowo nie choruja, wiec zjesc
    sie da.

    A ze taki tatarek moze wymagac solidnej dawki chemii, to sie nie
    dziwie.
    Ciagle maja jednak w ofercie, wiec widac ludziom smakuje.

    http://sokolow.pl/pl/oferta/produkty,105,Tatar%20wo%
    C5%82owy.html

    Nie tak duzo tej chemii.
    Choc azotyn oprocz konserwacji jest tez trucizna - oczywiscie w
    wiekszych dawkach (choc wcale nie takich duzych).

    J.

  • 503. Data: 2016-01-13 12:54:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@p...com> wrote in message
    > Eee tam. Wpisz w google słowa Beirut Telecom (*) i przejdź na grafikę.
    > Słynne obrazki będą na samej górze. W tym to się nawet Mossad nie połapie
    > :-)
    >

    > * Tak, wiem - Beirut to stolica Libanu ale technologia zapewne zbliżona.

    Problem w tym, że te obrazki to fake.

  • 504. Data: 2016-01-13 16:47:31
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-01-13 o 12:50, J.F. pisze:
    [...]
> [...]
    > Choc azotyn oprocz konserwacji jest tez trucizna - oczywiscie w
    > wiekszych dawkach (choc wcale nie takich duzych).

    Azotyn sodu bardzo skutecznie hamuje rozwój Clostridium botulinum. Bez
    niego byłoby dopiero "zabawnie".
    Fakt, że jest sztandarowym "chłopcem do bicia" dla wszelkiej maści
    "ekologów" wynika tylko z durnoty tych ostatnich.

    P.P.

  • 505. Data: 2016-01-13 17:56:59
    Od: s...@g...com

    użytkownik Pszemol napisał:

    > Naprawdę włożyłbyś do ust tego tatara? Czy nie oglądałeś wideo?

    Mięso oceniam w sklepie, a jak widzę takie filmy
    prędzej sprawdzę kto za nim stoi. W tym przypadku
    nie chce mi się.

  • 506. Data: 2016-01-13 18:16:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >Fakt, że jest sztandarowym "chłopcem do bicia" dla wszelkiej maści
    >"ekologów" wynika tylko z durnoty tych ostatnich.

    Trucizna tym niemniej tez jest. 71mg/kg ... trzeba by go zjesc ze 4
    gramy.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_nitrite
    warto doczytac i te nitrozoaminy.

    O ile wiem, to to stare, dobre peklowanie azotanem potasowym,
    powodowalo wlasnie powstanie azotynow, ktore byly aktywnym srodkiem
    hamujacym.
    Wiec od dluzszego czasu dodaje sie od razu azotyny.

    J.

  • 507. Data: 2016-01-13 20:29:04
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-01-13 o 18:16, J.F. pisze:
> [...]
    C5%82owy.html

    > Trucizna tym niemniej tez jest. 71mg/kg ... trzeba by go zjesc ze 4 gramy.

    Sprawa N-nitrozoamin jest bardzo złożona i daleeeko wykracza poza
    artykulik z Wikipedii. Wykracza też poza temat grupy ;-)

    > O ile wiem, to to stare, dobre peklowanie azotanem potasowym, powodowalo
    > wlasnie powstanie azotynow, ktore byly aktywnym srodkiem hamujacym.
    > Wiec od dluzszego czasu dodaje sie od razu azotyny.

    Dobrze wiesz :-) Azotan (V) potasu wycofano ze względu na to, że nasze
    babcie sypały go bez opamiętania do szynek i golonek.
    W chwili obecnej sprzedaż azotynów (czyli azotanów (III)) jest zakazana,
    dopuszczalne jest używanie i sprzedawanie peklosoli zawierającej co
    najwyżej 0.6% azotynu.

    P.P.

  • 508. Data: 2016-01-14 19:34:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "yabba"

    > W ogóle małym sklepikom nie wróżę zbyt dużego prosperity...

    Nie rozwinęła, to nie znaczy, że ma się źle. Wolę kupować w sprawdzonym
    sklepiku, który dba o jakość towaru, niż w megamarkecie, który stawia na
    ilość, a nie na jakość i "przedłuża" datę przydatności do spożycia.
    ---
    Ale tak na zdrowy rozum ... prawdopodobieństwo, że sklep będzie zmuszony
    fałszować towar czy opakowanie by go sprzedać jest większe w hipermarkecie
    czy w małym sklepie ? Jak mały sklep miałby dbać o lepszą jakość produktu
    jak już na wstępie każdy dostawca towaru do takiego sklepu potraktuje go
    gorzej niż hipermarket ?

  • 509. Data: 2016-01-14 19:49:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "yabba"

    > A przeciez nie trzeba sie przyznawac do imienia czy nazwiska.

    Przecież w Internecie nie jest się anonimowym. Pracodawca zgłasza sprawę do
    prokuratury, a ta już dochodzi kto wrzucił filmik do sieci. Musiałbyś
    zainwestować w zakup modemu/tabletu/smartfona i zniszczyć go skutecznie po
    wgraniu filmu do sieci. I jeszcze film nagrywać z ukrycia, żeby nikt nie
    zeznawał przeciwko Tobie.
    ---
    Zgłosiłeś kiedykolwiek coś w prokuraturze ? Prokuratura nie jest
    zainteresowana takimi sprawami. Większość kierowanych do nich doniesień jest
    z zasady umarzanych tak, że dopiero sąd może to zakwestionować. Jakiekolwiek
    postępowanie trwa miesiącami. A możliwość bycia anonimowym w internecie jest
    tak autentyczna jak bycia anonimowym w kominiarce (czy zwykłej masce) w
    realu. Kwestia czy naprawdę chce się ją założyć.

  • 510. Data: 2016-01-14 22:16:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol

> [...]
    >>

    > Zaorać blogera, Sokołów jest jest jedną z najlepszych firm
    > w PL. Krytyka tak, ale z sensem. Za to co zrobił niech odpowiada.

    Poszedłbym jutro po niego do sklepu gdyby nie to, że ...

    Czy nie oglądałeś wideo?
    ---
    ... firma Sokołów nie poddaje się publicznej ocenie przez zastraszanie
    klientów pozwami. Z komentarza wideo wynika, że oryginalny film został
    usunięty chyba właśnie na żądanie firmy Sokołów.