eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Mon, 23 Nov 2015 00:19:13 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <n2tihn$rnn$1@mx1.internetia.pl>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl>
    <n2seqk$jdb$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <n2sjd2$4g0$1@dont-email.me> <n2spc6$2vr$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1448234359 28407 78.10.177.126 (22 Nov 2015 23:19:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Nov 2015 23:19:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <n2spc6$2vr$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:688951
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "PeJot"

    W dniu 2015-11-22 o 15:30, Pszemol pisze:
    > Nie
    > wiem jak Ty, ale każdy rozsądny klient, będzie pamiętał że po dwu lat od
    > zakupu pralka Boscha padła i musi kupić nową. Myślisz że zrobi sobie
    > krzywdę i kupiłby następnego Boscha? Nie! Pójdzie i kupi pralkę Samsunga
    > lub LG.

    Która jest wytworzona na podobnych zasadach i zdechnie tak samo jak nie
    szybciej. Niestety, wyboru nie ma.
    ---
    Jak nie ma ? Klient kupuje inne i sprawdza. I już dotychczasowy producent
    jest poszkodowany.

    >
    > Prawda jest niestety inna. Każdy z producentów ma tylko mały trójkątny
    > "serek" z wielkiego torta jakim jest rynek pralek. Tego torta dzieli z
    > innymi producentami. Najlepszą strategią rynkową jest produkować właśnie
    > trwały, niezawodny sprzęt jak najtaniej,

    Albo trwały albo tani. A że rynek wymusza tanio, jest jak jest.
    ---
    Nie gadaj, że jeszcze taniej nie może być. Kwestia czy producentowi bardziej
    opłaca się obniżyć cenę by skłonić nowego klienta do zakupu czy zachować
    jakość by zatrzymać starego. Czyli kompromis a nie samo postarzanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: