  • 11. Data: 2011-09-15 18:35:06
    Temat: Re: postac skaczaca do rytmu muzyki
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    moim skromnym zdaniem wyliczanie fft to głupota, chyba każdy widział za
    młodu jak działała iluminacja na szkolnych balangach... do dupy, wcale nie
    migały tylko żarzyły się raz mocniej raz jaśniej... trzeba coś więcej... a
    efekt fft widać na przykład w winampie.

  • 12. Data: 2011-09-16 09:44:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.09.2011 20:35, identifikator: 20110701 pisze:
    > moim skromnym zdaniem wyliczanie fft
    Moim skromnym zdaniem wyliczenie fft a następnie wyszukanie w wynikach
    wzorców w dziedzinie czasu (np licząc ponownie fft?) jest dobrym
    pomysłem. W efekcie powinniśmy mieć informację które składowe powtarzają
    się z jaką częstotliwością - czyli rytm.

    > to głupota, chyba każdy widział za
    > młodu jak działała iluminacja na szkolnych balangach...
    Jaki ma związek z fft?

    Michoo

  • 13. Data: 2011-09-16 12:12:52
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > wzorców w dziedzinie czasu (np licząc ponownie fft?) jest dobrym

    toć pośrednio to napisałem, tylko cały szkopuł w tym jak analizować
    powtarzalność...

  • 14. Data: 2011-09-16 17:34:57
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a)

    > toć pośrednio to napisałem, tylko cały szkopuł w tym jak analizować
    > powtarzalność...

    Powtarzalność analizujemy za pomocą FFT ;)

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2011-09-18 07:22:46
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Powtarzalność analizujemy za pomocą FFT ;)

    w winampie musi być coś zaimplementowane, bo normalnie wykres widma wcale
    tak nie skacze ładnie jak na wizualizacji...

    a można dowiedzieć się czegoś więcej o tym drugim fft?