  • 1. Data: 2013-09-27 20:57:26
    Temat: poscig w polsce
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    poscig w polsce
    http://kontakt24.tvn24.pl/temat,szalencza-ucieczka-k
    radzionym-samochodem,100458,html?categoryId=496

    co bohater odwalil w 1.20 s ?

  • 2. Data: 2013-09-27 22:26:51
    Temat: Re: poscig w polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 20:57:26 +0200, Tomek napisał(a):
    > poscig w polsce
    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,szalencza-ucieczka-k
    radzionym-samochodem,100458,html?categoryId=496
    > co bohater odwalil w 1.20 s ?

    Tak sie zastanawiam ... chcial zobaczyc co po prawej stronie sie
    dzieje, czy za duzo amfy ...

    J.

    P.S. zwykla kolizja
    http://kontakt24.tvn24.pl/temat,chwila-nieuwagi-trzy
    -auta-zderzyly-mu-sie-przed-maska,100335.html?catego
    ryId=496

  • 3. Data: 2013-09-27 23:24:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > poscig w polsce
    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,szalencza-ucieczka-k
    radzionym-samochodem,100458,html?categoryId=496

    Panika - od chwili kiedy zobaczył sygnał radiowozu zaczął robić całą masę
    nieracjonalnych manewrów, ten był jednym z nich.
    Szkoda tylko że mamy tak nieudolnych policjantów, którzy nie dość że nie są
    w stanie takiego samochodu zatrzymać, to jadą za nim jak łajzy, tylko go
    nakręcając do coraz bardziej niebezpiecznych manewrów.
    Cud że nikt postonny nie zginął.

  • 4. Data: 2013-09-28 00:23:31
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Szkoda tylko że mamy tak nieudolnych policjantów, którzy nie dość że
    > nie są
    > w stanie takiego samochodu zatrzymać, to jadą za nim jak łajzy

    a w jaki sposób powinni go zatrzymać?

  • 5. Data: 2013-09-28 01:01:59
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mappl" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a w jaki sposób powinni go zatrzymać?

    tak jak w usa?

    ale papierow by bylo do pisania i z pensji na naprawe:)

  • 6. Data: 2013-09-28 02:17:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 00:23:31 +0200, mappl napisał(a):

    > a w jaki sposób powinni go zatrzymać?

    Jeśli nie mają na to pomysłu, umiejętności, broni, ewentualnie nie mogą
    ryzykować porysowaniem radiwozu, to lepiej żeby pościgu nie kontynuowali.
    Niech ograniczą się do blokad drogowych.

    Trochę duże ryzyko żeby dla potencjalnego złapania jednego złodzieja i
    odzyskania jednego samochodu, ryzykować życiem osób postronnych.
    Bo jazda za uciekinierem tak długo aż mu się znudzi/skończy paliwo/sam się
    rozbije/policjant się rozbije/albo tak jak w tym przypadku uciekający
    zabłądzi.

    A tak to robią policjanci przeszkoleni:
    http://www.youtube.com/watch?v=QTVnpr2ZqZg
    Idzie im na początku tak sobie, ale wyraźna powtarzalność pokazuje, że po
    prostu potrafią to robić.

    Nasi dysponując wyraźnie szybszym autem niż uciekające, nie potrafili
    uciekiniera nawet wyprzedzić, ani zablokować gdy ten się zatrzymał.

  • 7. Data: 2013-09-28 07:48:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=QTVnpr2ZqZg
    > Idzie im na początku tak sobie, ale wyraźna powtarzalność pokazuje,

    tja.....

    jakoś im to mało sprawnie poszło... i dobrze że droga była prawie pusta

    > Nasi dysponując wyraźnie szybszym autem niż uciekające, nie potrafili
    > uciekiniera nawet wyprzedzić, ani zablokować gdy ten się zatrzymał.

    teoretyk... ciekawe w którym miejscu mieli go wyprzedzić i zablokować.

    imho powinni rzeczywiscie odstapić od pościgu i wezwać helikopter.

    imho poscigi drogowe powinny być surowo zakazane chyba że chodzi o sciganie
    przestepcy który jest podejżany o poważne zbrodnie a nie o kradzież
    samochodu czy inną bzdetę.

  • 8. Data: 2013-09-28 07:50:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
    > poscig w polsce
    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,szalencza-ucieczka-k
    radzionym-samochodem,100458,html?categoryId=496

    > co bohater odwalil w 1.20 s ?

    moim zdaniem za organizowanie poscigu za sprawcą drobnego przestępstwa
    policja powinna beknąć.

    bo scigając złodzieja samochodowego stworzyli zagrożenie dla ruchu
    drogowego.

    oczywiście zdłodziej też okazał sie skrajnym debilem

  • 9. Data: 2013-09-28 08:35:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-28 02:17, Tomasz Pyra wrote:

    > A tak to robią policjanci przeszkoleni:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QTVnpr2ZqZg
    > Idzie im na początku tak sobie, ale wyraźna powtarzalność pokazuje, że po
    > prostu potrafią to robić.

    Bo ja wiem czy jednak bym nie wolał, żeby po prostu za nim jechali? Niby
    droga pusta, ale raz spadł na jakąś dojazdówkę, potem bez kontroli latał
    po trawnikach i krawężnikach. Chyba jednak pierwszy pościg był
    bezpieczniejszy;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2013-09-28 08:36:25

    On 09/28/2013 07:50 AM, Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > przestępstwa policja powinna beknąć.
    >
    > bo scigając złodzieja samochodowego stworzyli zagrożenie dla ruchu

    No właśnie. Wprowadzić przepis, że jeśli warość auta jest poniżej
    100.000 PLN i nie stanowi ono właśności żadnego polityka, to
    niska społeczność czynu i olać.