eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingporzadek metod w module › Re: porzadek metod w module
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.m10r2.onet.pl!niu
    sy.onet.pl
    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: porzadek metod w module
    Date: Sat, 03 Sep 2011 22:44:35 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 71
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.m10r2.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1315082675 18107 213.180.150.14 (3 Sep 2011 20:44:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Sep 2011 20:44:35 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 79.162.48.8, 10.174.28.54
    X-User-Agent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.00
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:192217
    [ ukryj nagłówki ]


    > pojedyncze projekty jakie pisalem to poki co skala
    > co najwyzej 30-40 modulow (kazdy modul ma u mnie
    > zwyczajowo kilkaset do tysiaca pareset lini)
    `
    jak np patrze (troche i niedokladnie) na to jaki uklad
    i zaleznosci (zgrubsza) maja moduly (plikowe przestrzenie
    dokladniej bo niecialo mi sie tego kompilowac do
    odzielnych modulow i inkludowalem to wszystko do
    jednego pliku) w mojej niedokonczonej gierce
    'space bots sigma ) to i tak nasuwa to pewne wnioski

    -> winMain.obj // frame (setup/arch)
    -> setupGl.obj // frame (setup)
    -> WndProc.obj // frame (arch)

    -> keyHandlers.obj // frame (arch)
    -> entityPlayerShip.obj // entity agent
    -> entitiesRockets.obj // entity agents
    -> saveLoad.obj // support
    -> hud.obj // support agent
    ->

    -> mouseHandlers.obj // frame (arch)
    -> entityPlayerShip.obj // entity agent

    -> mainLoop.obj // frame (arch)
    -> entityPlayerShip.obj // entity agent
    -> hud.obj // support agent
    -> entitiesAsteroids.obj // entity agents
    -> entitiesStations.obj // entity agents
    -> entitiesBases.obj // entity agents
    -> entitiesSlayers.obj // entity agents
    -> entitiesRockets.obj // entity agents
    -> entitiesCruisers.obj // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    -> // entity agents
    ->
    ->
    ->
    ->
    ->
    ->



    --> utilsLog.obj //utils
    --> utilsMath.obj
    --> utilsSound.obj
    --> utilsShapes.obj
    -->


    np takie ze charakterystyczne ze polaczenia miedzy
    modulami sa zwykle (z natury mozna powiedziec) jednostronne
    (typu 'uses') albo ze zasadniczo moduly te dziele sie na
    trzy {cztery} rodzaje: utilsy, frame (szkielet aplikacji)
    i moduly encji wlasciwych agentow sceny - {pozatym jeszcze ew
    'support' dla sceny (jak np hud i takie rzeczy)



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: