  • 1. Data: 2011-01-31 11:41:47
    Temat: portal interenetowy- jaka technologia
    Od: Joanna Eric <k...@g...com>

    itam,

    Mam dosc zaawansowany pomysl na portal internetowy, fundusze na jego
    realizacje, kilka narzedzi ktore uzyje w promocji i jestem na etapie
    zastanawiania sie nad wyborem nejlepszej technologii dla tego portalu.

    Chcialbym Was prosic o porade dotyczaca technologi.
    Zalezy mi abv portal mial moduly do zarzadzania trescia, mozliwosc
    logowania sie uzytkownikow, moderowania komentarzy, forum, ogloszenia,
    katalog firm.
    Chcialbym aby rozwiazania techniczne uzyte w projekcie pozwolily na
    latwa modyfikacje w przyszlosci, byly przyjazne dla roznych
    wyszukiwarek.
    Nie jestem webdeveloperem- bylbym bardzo zobowiazany za wszelkie Wasze
    sugestie i rady, ktore pomoga mi wybrac zleceniodawce dla tego
    projektu

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-31 13:06:18
    Temat: Re: portal interenetowy- jaka technologia
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Joanna Eric wrote:

    > Mam dosc zaawansowany pomysl na portal internetowy, fundusze na jego
    > realizacje, kilka narzedzi ktore uzyje w promocji i jestem na etapie
    > zastanawiania sie nad wyborem nejlepszej technologii dla tego portalu.

    Ilu twórców, tyle odpowiedzi.
    Jak by mi ktoś prezentację projektu zaczął tego, że zastosował
    "najlepszą istniejącą technolgię", to bym mu od razu podziękował.

> [...]
    > Nie jestem webdeveloperem- bylbym bardzo zobowiazany za wszelkie Wasze
    > sugestie i rady, ktore pomoga mi wybrac zleceniodawce dla tego

    To szukaj wykonawców, przedstaw im swoje wymagania i czekaj
    na propozycje ze wstępnymi projektami i kosztorysem.
    Jak potrzebujesz szewca, to mu mówisz jakim klejem ma kleić
    i jaką dratwą szyć?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 3. Data: 2011-01-31 13:11:49
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-01-31 14:06, Slawek Kotynski pisze:

> [...]

    > na propozycje ze wstępnymi projektami i kosztorysem.
    > Jak potrzebujesz szewca, to mu mówisz jakim klejem ma kleić

    Byc moze , dzielo wydaje sie duze, wynajac kogos "malego" kto nie jest w
    stanie tego wykonac, ale co do wiedzy jest kompetentny, duzo widzial w
    zyciu (nie dzieciak z liceum ani nie student) i wyczyta miedzy wierszami
    oferty to, co tam jest schowane.

    Takie gdybanie

  • 4. Data: 2011-01-31 14:43:39
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stanie tego wykonac, ale co do wiedzy jest kompetentny, duzo widzial w
    > zyciu (nie dzieciak z liceum ani nie student) i wyczyta miedzy wierszami

    Mysle, ze nie powinienes nawet probowac zlecac tego typu dziela komus, kto
    wczesniej czegos podobnego nie realizowal. Portal o takiej skali to dosc
    zlozony temat i trzeba miec spore rozeznanie tematyce tworzenia tego typu
    instalacji. A tevhnologia .... Jest conajmniej kilka za pomoca ktorych da
    sie to zrealizowac. Na podstawie twojego opisu nie mozna stwierdzic, ze
    jedna technologia jest lepsza od drugiej. Bardzo duzo zalezy od danego
    tworcy i od tego na ile zna narzedzia, ktorymi sie posluguje. Sprobuj zrobic
    inaczej. Sprobuj poszukac podobnych portali, znajdzx kilka i dowiedz sie w
    czym byly realizowane (to Ci powie kazdy kto kuma temat). Wowczas bedziesz
    wiedzial czy to o czym Ty myslisz da sie zrobic w danej technoplogii.....

  • 5. Data: 2011-01-31 14:52:28
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-01-31, Adam Koltowski <a...@w...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wczesniej czegos podobnego nie realizowal. Portal o takiej skali to dosc

    To znaczy o jakiej skali? O portalu nie było podane absolutnie nic.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 6. Data: 2011-01-31 18:20:59
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > Nie jestem webdeveloperem- bylbym bardzo zobowiazany za wszelkie Wasze
    > sugestie i rady, ktore pomoga mi wybrac zleceniodawce dla tego

    Jak jesteś osobą prywatną i nie masz dofinansowania z jakiegoś
    kapitału... to rozejrzyj się najpierw za rozwiązaniami open source i
    sprawdź ile z gotowych rozwiązań spełnia Twoje oczekiwania i w jakim
    zakresie. Dopiero dalej można dyskutować czy pisać jednak trzeba całość,
    czy zaadoptować pozostałą resztę do "narzuconej" technologii.

    Na "robociznę" przy konfigurowaniu i sprzęt, przydadzą się każde środki.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2011-02-02 06:31:33
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Joanna Eric <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > Nie jestem webdeveloperem- bylbym bardzo zobowiazany za wszelkie Wasze
    > sugestie i rady, ktore pomoga mi wybrac zleceniodawce dla tego
    ... Rails lub Django. Z powazaniem
    Adam Przybyla