  • Data: 2010-10-07 12:24:18
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 11:59, kamil pisze:
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle:

    No niezle jadac od pierwszego miejsca to mamy tak: maluchy (to jest
    marka?), VW, polonezy (czy to tez jest marka?), fordy, audi, renault,
    mercedesy i na 8 miejscu BMW :>
    Rzeczywiscie same beemki powoduja wypadki... hej czekaj nic tu nie pisza
    o winie... wiec statystyka z dupy jak zwykle.

    > http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=9
    92

    > Gdy porównać te dane z liczbą osób biorących udział w kraksach, okaże
    > się, że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc. kierowców i pasażerów, BMW -
    > 11,2 proc., a w fiatach - 5,29 proc. podróżnych. Jeśli chodzi o
    > konkretne modele, najgorzej wypadły clio (zmarło 10,83 proc. pasażerów
    > uczestniczących w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.),
    > escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).

    Wszystko fajnie, tylko brakuje jeszcze drobnego szczegolu jakim jest
    rozroznienie winy, bo to ze maluchow w 2000 roku bylo jeszcze sporo i
    braly one czesto udzial w wypadkach jest chyba oczywiste i o morderczym
    typie kierowcy malucha nie swiadczy :>

    --
    Karolek