  • 71. Data: 2021-01-14 09:11:19
    Temat: Re: pora na nieRyzena.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.01.2021 o 01:50, Smok Eustachy pisze:
    > /..../
    >>
    > Nie da się. 1500 wyjdzie.
    jak to sprawdziłeś?

    ToMasz

  • 72. Data: 2021-01-14 11:04:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-14, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > /..../
    >>
    > Nie da się. 1500 wyjdzie.

    No z GTX 1650 się raczej nie da. Ile to kosztuje, 700-900pln?

    --
    Marcin

  • 73. Data: 2021-01-14 12:12:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.01.2021 o 09:11, ToMasz pisze:

    > jak to sprawdziłeś?

    Przedcież pisałem chyba 5 razy
    Trzeba dołozyć dysk, pamięć i grafikę

  • 74. Data: 2021-01-14 15:27:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.01.2021 o 12:12, Smok Eustachy pisze:

    > Przedcież pisałem chyba 5 razy
    > Trzeba dołozyć dysk, pamięć i grafikę
    czytałeś to co z samego siebie zacytowałem ostatnio? Ja wlazłem na
    allegro, poświęciłem 30 sekund i wstawiłem link. Ile Ty ofert z allegro
    zweryfikowałeś? Chcesz nowy - kup. chcesz tanio? Włóż troche swojej
    pracy. poszukaj popytaj.nowego kompa z athlonem też podlinkowałem, nie
    chce mi się do tego wracać.
    to nie jest sprawa komputerowa tylko mentalna. chcesz nowy - kupuj. nie
    robi Ci różnicy czy nowy czy nie? - kup nowy dysk, na starym nie można
    polegać. czy w i3(nowym) czy w i7(starym) dysk kosztuje tyle samo, a ty
    raz go doliczasz, raz nie. poszukaj starej płyty i procka i7, ryzena,
    albo olej nasze rady i kup i3
    Dla mnie koniec dyskusji

    ToMasz

  • 75. Data: 2021-01-14 16:33:44
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Olaf Frikiov Skiorvensen, 13 sty 2021 w
    news:g3muvf9disbicm6n587pk3s9cicml5r75g@4ax.com napisałeś/aś:

    > Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jan 2021 21:22:42 +0100
    > doszła do mnie wiadomość
    > <5fff5692$0$537$65785112@news.neostrada.pl> od Smok Eustachy
    > <s...@w...pl> :

    > Nie miałem na myśli Amso, tylko składaczy z Allegro.

    Tak się zastanawiam, jakie mogą być powody żeby kupić w amso, a nie na
    allegro u jakiegoś w miarę sensownego sprzedawcy. Ok - amso znany sklep,
    ma odziały w paru miastach, gwarancja pewnie realna, ale ceny w
    porównaniu do allegro gorsze. Czy amso ma jakiś lepszy sort?

  • 76. Data: 2021-01-14 16:40:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > porównaniu do allegro gorsze. Czy amso ma jakiś lepszy sort?
    kupowałem monitor w amso. najpierw allegro, potem spotkanie w firmie.
    przynieśli trzy monitory, pokazali jak sprawdzić ilość godzin. który ma
    kropeczkę czarna, który czerwoną a który dłużej rozgrzewające się
    świetlówki. pisze o monitorach klasy b, każdy miał uszkodzenie, a
    kosztowały 30% nowego. z allegro bałbym się ściemy, u nich kupiłem,
    patrze na niego z 5 lat.
    ale płytę, procek, pamięć.... u gościa któremu mój ewentualny negatyw i
    nękanie o zwrot kasy przysporzy kłopotów - kupiłbym na allegro.
    ToMasz

  • 77. Data: 2021-01-14 16:51:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.01.2021 o 15:27, ToMasz pisze:
    /.../
    > czytałeś to co z samego siebie zacytowałem ostatnio? Ja wlazłem na
    > allegro, poświęciłem 30 sekund i wstawiłem link. Ile Ty ofert z allegro
    > zweryfikowałeś?

    Dużo. Do każdej trzeba dołozyć kaskę. Tłumaczę któryś tam dzień.
    Grochem o ściane.

  • 78. Data: 2021-01-14 16:56:47
    Temat: Re: pora na Ryzena.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 13.01.2021 o 10:01, Kamil pisze:
    > Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał:
    >

    > Bo najczęściej tak jest. Jest jakiś powód pozbywania się takiego
    > sprzętu. Najczęściej szwankowanie. A komputer za 1 tys zł? Może? Ja
    > kupiłem za 1300 zł blaszaka na i7 3400 GHz i 8 GB RAM. Niby świetny, ale
    > ciągle coś się w nim chrzani. Za takie pieniądze nie ma dobrego, pewnego
    > sprzętu. Co prawda Ryzen jest tańszy przy porównywalnej wydajności, ale
    > bez przesady.

    Ryzyk fizyk ryzyko-fizyko.

    W demokratycznym głosowaniu podjałem decyzję zę biorę Ryzena 3200GE i
    płytę B450. Nie sądzę aby B550 miała jakąś realną przewagę w
    perspektywie dekady.
    Obudowa Oberon niewyciszony. Nie popatrzyłem dobrze zę ten ryzen jest
    OEM i chłodzenie Chłodzenie CPU SilentiumPC Spartan 4 (SPC270) musiałem
    dokupić.

    Procek ma TDP 35 W więc mam nadzieję że się będzie trzymał.

  • 79. Data: 2021-01-14 17:11:28
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 14 sty 2021 w news:rtpoll$tg3$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

> [...]
    > godzin. który ma kropeczkę czarna, który czerwoną a który dłużej
    > rozgrzewające się świetlówki. pisze o monitorach klasy b, każdy miał

    Nie wiem, czy zrozumiałem. Kupiłeś u nich przez alle z odbiorem w salonie
    i dali ci jeszcze powybierać?

  • 80. Data: 2021-01-14 17:12:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.01.2021 o 16:51, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 14.01.2021 o 15:27, ToMasz pisze:
    > /.../
    >
    > Dużo. Do każdej trzeba dołozyć kaskę. Tłumaczę któryś tam dzień.
    w oparciiu o moją propozycje. skoro twierdzisz ze dużo, przestaw jedną
    korzystniejsza od tego co napisałem i powiedz, ile sprzedawca odliczy
    jeśli komp będzie bez dysków