  • 1. Data: 2014-07-02 22:38:04
    Temat: popchnac tramwaj
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No no, nie myslalem ze to mozliwe ... teraz to trudno popchnac nawet
    wlasne auto .. ale moze na szynach opory mniejsze ...

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,16246819,Po
    mylila_ulice__wiec_pasazerowie_pchali_tramwaj__WIDEO
    _.html

    J.

  • 2. Data: 2014-07-02 22:45:11
    Temat: Re: popchnac tramwaj
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-02 22:38, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,16246819,Po
    mylila_ulice__wiec_pasazerowie_pchali_tramwaj__WIDEO

    W Krakowie też były co najmniej 2 przypadki spychania tramwaju z
    izolatora sieciowego. Wystarczy metr przepchnąć.

  • 3. Data: 2014-07-03 00:15:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > No no, nie myslalem ze to mozliwe ... teraz to trudno popchnac nawet
    > wlasne auto .. ale moze na szynach opory mniejsze ...

    Widzieliście jak w Szwajcarii pchali pociąg? :)

    http://www.liveleak.com/view?i=5f9_1393252533

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka

  • 4. Data: 2014-07-03 00:55:12
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 lipca 2014 22:38:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,16246819,Po
    mylila_ulice__wiec_pasazerowie_pchali_tramwaj__WIDEO

    Pewno się jeszcze bardziej zdziwisz ale dwie osoby popchną czołg. Potrzebna jest coś
    takiego stalowego jak do skuwania lodu. podkłada się pod gąsienicę przy skrajnym kole
    najlepiej tym co napędza i dźwignią dyga się czołg. Jak dygnie to dwie osoby dają
    radę popchnąć. Wiem to z własnego bolesnego doświadczenia. Przegrałem z czołgistami
    flaszkę.

  • 5. Data: 2014-07-03 06:49:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-02 22:38, J.F. wrote:

    > No no, nie myslalem ze to mozliwe ... teraz to trudno popchnac nawet
    > wlasne auto .. ale moze na szynach opory mniejsze ...

    O rząd wielkości mniejsze.

    Shrek.

  • 6. Data: 2014-07-03 11:45:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 22:38:04 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    > wlasne auto .. ale moze na szynach opory mniejsze ...
    >
    > http://wroclaw.gazeta.pl/
    wroclaw/1,35771,16246819,Pomylila_ulice__wiec_pasaze

    tramwaj w Łodzi już pchałem jak zabytek, którym jechaliśmy stanął na
    izolatorze sieciowym :)
    Jelcza ogórka z przyczepą też o zapalić nie chciał.
    Wysiłek żaden. W pierwszym przypadku we trzech w drugim może sześciu ale
    nawet nie poczuliśmy wysiłku

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-07-03 17:20:42
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Jelcza ogórka z przyczepą też o zapalić nie chciał.
    > Wysiłek żaden. W pierwszym przypadku we trzech w drugim może sześciu ale

    w podobnej sytuacji pchalem trolejbus w Lublinie, z 5 osob nas wysiadlo i
    pol metra do przodu

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2014-07-03 18:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał

    >w podobnej sytuacji pchalem trolejbus w Lublinie, z 5 osob nas
    >wysiadlo i pol metra do przodu

    Tramwaju nie pchalem, to sie wypowiadal nie bede,
    ale zeby wspolczesny kombisamochod przepchnac to sie trzeba solidnie
    przylozyc. To nie maluch, gdzie mozna popchnac, rozpedzic, i jeszcze z
    rozpedu odpalic i to jednoosobowo.

    Wiec spodziewam sie ze z autobusem/trolejbusem jest podobnie i
    proporcjonalnie do masy ... a to cos kilkanascie ton wazy.

    J.

  • 9. Data: 2014-07-03 20:24:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Wiec spodziewam sie ze z autobusem/trolejbusem jest podobnie i
    > proporcjonalnie do masy ... a to cos kilkanascie ton wazy.

    Jeśli ktoś będzie miał okazje to niech spróbuje za koło. Lekko idzie :)

  • 10. Data: 2014-07-04 00:44:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-03 18:26, Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > Wiec spodziewam sie ze z autobusem/trolejbusem jest podobnie i
    > proporcjonalnie do masy ... a to cos kilkanascie ton wazy.

    Przesadziłeś z tą wagą. odejmij dziesięć ton.