  • Data: 2015-01-08 08:00:22
    Temat: Re: pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-07 21:25, MichaelData(R) pisze:
    > "dddddddd" wydumał(a) w wiadomości ID news:m8k3mk$qt4$1@dont-email.me
    >
    > No niezupełnie. Sam korzystam z tego:
    > http://overmania.pl/pl/p/Smart-TV-OVERMAX-HOMEBOX-3.
    1/482 i jest tam
    > "wszystko" łącznie z FTP, www (własna geleria--dla rodziny), torrentem
    > itp. Podłączony dysk 2TB i stado filmów. Smart w TV się "chowa"...

    ale powyższe mam na dysku Synology, więc nie mam takiej potrzeby

    > Lepiej wymienić ten wyświetlacz. W aucie (szukałem jakiś czas) i
    > trafiłem na dość ciekawe rozwiązanie dopiero niedawno
    > http://allegro.pl/radio-2-din-android-4-4-2-dvd-gps-
    3g-i4953319754.html
    > chyba kupię, bo cena nie jest aż tak wygórowana jak w starych
    > rozwiązaniach powyżej 2tys a "proteza" o której piszesz raczej nie
    > zadziała w porównaniu do tego radia, w sensie conajmniej zadowalającym :)

    to raczej nie przejdzie - radio fabryczne chyba niestandardowe, do tego
    sterowanie w kierownicy z którego nie zrezygnuję, z wyświetlacza radia
    ustawia się sporo funkcji (m.in. ogrzewanie) oryginały na tyle drogie że
    nie ma sensu za nimi patrzeć (bo skąd mam wiedzieć ile jeszcze będę ten
    samochód miał)

    Łukasz