  • Data: 2009-04-27 12:37:16
    Temat: Re: pompa sprzęgła -tech problem hayabusa
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zrobiłem, sprawdziłem , przejechałem wczoraj koło 500km i dużo lepiej-
    pewniejsza praca sprzęgła, nie cieknie itp
    niczego nie kupywałem,
    dałem kolesiowi inż. z orlenu który zajmuje najróżniejszymi podobnymi
    sprawami zrobił mi to,
    wytoczył i 'wbil' nieco twardszy materiał na to miejsce technika
    posuwowo-obrotową jaką tam.. nie spamiętałem,
    efekt:
    http://www.bikepics.com/pictures/1648549/

    szukałem uszczelki, mieli podobną, jednak średnica zewnętrzna o
    dziesiątki setne mniejsza, więc odpuściłem tym bardziej że po
    oględzinach była w b. dobrym stanie
    dlaczego taką opcję wybrałem, bo skubańce do tej pory tego cylinderka
    nie poprawili, a myślę że ten wytrzyma więcej niż oryginalny, mimo że
    to ogólnie niewielki koszt jest, inczej zwał że po fabryce poprawiam,
    taki tuning mechaniczny ;)

    --
    wiadro