    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pomozcie zredagowac (pismo do SG)
    Date: Mon, 07 Nov 2011 13:48:01 +0100

    W dniu 2011-11-07 11:47, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Może warto poprosić o statystyki wypadków na danych odcinkach. "Utrzymują Państwo,
    że fotoradar używany jest w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Proszę zatem
    o przedstawienie statystyk wypadków w miejscowości X. Szczególnie interesuje mnie,
    jak znacząco zmniejszyła się liczba wypadków na odcinku "szczerego pola" po
    ustawieniu fotoradaru.

    Kto wie, jakich formalności musi dokonać SM czy gminna żeby zainstalować fotoradar?
    Na pewno musi być jakaś decyzja. Można zażądać w trybie ustawy o informacji
    publicznej.
    I to za darmo, i bez podawania przyczyn - nie ma takiego obowiązku.
    W tej dokumentacji pewnie będą jakieś odnośniki do dalszych decyzji czy analiz.
    Tych też zażądać. Zresztą niech przyślą statut straży, cokolwiek. Itd.
    A mandatu nie przyjmować. Popracują sobie urzędowo, listów się nawysyłają,
    grosza z tego nie będą mieli, tylko zgrzytanie zębów.
    Zemsta, zemsta :>