  • 11. Data: 2009-04-25 09:27:22
    Temat: Re: pomoc, sugestie w wyborze
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "zbyhoo" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:051874d6-14b8-413f-970c-2f9f87090df1@u20g2000yq
    i.googlegroups.com...

    > Spalanie B12 zalezy od stylu jazdy i ew. kombinacji z wydechem. Moja
    > drynda ma seryjny + jezdze w zakresie 2500 - 4500 rpm, co skutkuje
    > spalaniem na poziomie 5.3-5,6. Jedynie poza sezonem (temp. kilka st C

    Jak długo jeździsz na B12?

    pozdr.
    Mystik

  • 12. Data: 2009-04-26 21:09:03
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    > Jak długo jeździsz na B12?

    Od wrzesnia 2007, jakies 10 kkm
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 13. Data: 2009-04-26 23:46:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.04.2009 zbyhoo <z...@o...pl> napisał/a:
    > Spalanie B12 zalezy od stylu jazdy i ew. kombinacji z wydechem. Moja
    > drynda ma seryjny + jezdze w zakresie 2500 - 4500 rpm, co skutkuje
    To zupełnie jak ja, gdy jadę rodzinnym miniwanem gnojówką pędzonym.

    > spalaniem na poziomie 5.3-5,6. Jedynie poza sezonem (temp. kilka st C
    > na plusie) lekko przekracza 6.
    No ciężko chyba że wytrzyma się znacznie dłużej niż moment poniżej
    2,5k/rpm.

    > Po miescie jezdze malo, ale nie ma co siarka zionac.
    I?

    > Jak sie spod swiatel paluje to i 600ka spali ponad 7.
    sporo rzeczy da się spalić, jak już się zapali to ilość często
    nie ma większego znaczenia.

    > B12 ma potezny moment juz od wolnych obrotow wiec nie ma potrzeby
    > odwiedzania czerwonego pola. Podkreslam - przy normalnej jezdzie z A
    No w katalogach to te gnojowicą pędzone minivany jeszcze wincy tych
    momentów majom.
    [ciach]

    > nowy). Ja na razie mam zagwozdke bo corka w drodze i chyba trzeba
    > bedzie sprzedac...
    No wiedziałem od początku że marzy ci się rodzinny minivan, ale ja
    swojego nie sprzedaję.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2009-04-27 19:15:06
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    On 27 Kwi, 01:46, kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]

    > nie ma większego znaczenia.

    > No w katalogach to te gnojowicą pędzone minivany jeszcze wincy tych
    [ciach]

    Nie ufajdaj sie ta gnojowica. Tez Cie pozdrawiam i udanego sezonu
    zycze :-)
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1