  • 41. Data: 2014-02-25 15:25:28
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    news:bb9dfbb9-6072-4d70-a552-16e25c3259e4@googlegrou
    ps.com...

    >Jakoś nie ma specjalnego problemu ze zdjęciami biometrycznymi w paszportach żeby
    maszyna nagminnie się myliła. Wąsy i brodę ktoś zapuści, ucho sobie utnie i okulary
    założy. A maszyna i tak go >rozpozna. Marek typów i kolorów samochodów jest
    zdecydowanie mniej niż typów, modeli i kolorów ludzi, to i tektura i urwane lusterko
    chyba nie przeszkadza. A ten kolor z cepiku to według Ciebie po >co ciągnie jak by
    nie potrafił rozpoznawać na samochodzie? Bo według mnie żeby porównać. Porównać po to
    żeby wykluczyć możliwość pomyłki. Wychodzi że jedyna metoda na zrobienie systemu w
    >chuja jest zmiana koloru z jasnego na ciemny z ciemnego na jasny. Tylko jeśli system
    będzie miał możliwość uczenia się to sam po kilku rozpoznaniach poprawi wpis w bazie
    danych.

    Barwa istnieje tylko w nawiązaniu do światła, dzieki któremu możemu ją przypisać do
    obiektu. Brak światła to brak barwy. Barwa to widmo o dość szerokim zakresie i nie da
    się tego uzyskać stosując oświetlenie o dużo węższym zakresie. Paszporty biometryczne
    raz, że opierają się na zupełnie innych cechach, dwa pracują w zupełnie innych
    warunkach.

    J.

  • 42. Data: 2014-02-25 15:27:50
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 14:07:48 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    >A czasami najlepszym i najtańszym rozwiązaniem nie będzie jazda z przepisową
    prędkością?
    Ale to chodzi o rozwiązanie problemu. Przynajmniej dla mnie. Jak na razie fotoradary
    nie są dla mnie jakimś wyzwaniem czy problemem.

  • 43. Data: 2014-02-25 15:28:49
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Tak czy inaczej - tablica jak szklo odblaskowe - odbija swiatlo w
    > kierunku zrodla.
    > Czyli lampa przy kamerze uzyska swietny obraz, a oswietlenie ogolne
    > niewiele jej zaszkodzi.

    A powinna pochłaniać.

    J.

  • 44. Data: 2014-02-25 15:35:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-02-25 14:27, J.F pisze:

    > Tak czy inaczej - tablica jak szklo odblaskowe - odbija swiatlo w kierunku zrodla.
    > Czyli lampa przy kamerze uzyska swietny obraz, a oswietlenie ogolne niewiele jej
    zaszkodzi.

    Należy zatem pokryć tablicę niewidzialnym gołym okiem filtrem z mikropryzmatów, które
    odchylą wiązkę oświetlającą lampy kamery, zaś w obiektyw skierują promienie kosmiczne
    z Urana.
    Właściwie juz mam prototyp, i tak myslę ile by za to zawołać na Allegro :)

  • 45. Data: 2014-02-25 15:40:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 14:11, k...@g...com pisze:

    > A czasami najlepszym i najtańszym rozwiązaniem nie będzie jazda z przepisową
    prędkością?

    Będzie do momentu, jak w przypadku FR czy ręcznych mierników nie okaże
    się, że znów coś spieprzyli i karani są niewinni. Oczywiście nie wiemy,
    czy tak będzie na chwilę obecną.

    --
    anacron
    aba/

  • 46. Data: 2014-02-25 15:45:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał

> [...]
    >promienie kosmiczne z Urana.
    >Właściwie juz mam prototyp, i tak myslę ile by za to zawołać na

    Folia holograficzna ? Nieglupie ..

    J.

  • 47. Data: 2014-02-25 18:31:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Koval wrote:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale to chodzi o rozwiązanie problemu. Przynajmniej dla mnie. Jak na
    > razie fotoradary nie są dla mnie jakimś wyzwaniem czy problemem.

    moze warto by było sensownie ciać cycty aby nei wkłądac komuś w usta czegoś
    czego nie powiedział?

    bo ja tego nie napisałem.

  • 48. Data: 2014-02-25 18:38:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    > W przypadku stosowania lampy błyskowej bardzo często następuje
    > ,,prześwietlenie" tablicy rejestracyjnej. Dzieje się tak z powodu ich
    > bardzo dużej refleksyjności. Aby temu zaradzić stosowany jest filtr
    > pryzmatyczny. Jego zasada działania jest podobna do lusterka wstecznego
    > posiadającego funkcję nieoślepiania przez
    > pojazdy jadące z tyłu. W wyniku jego działania wszystkie części pojazdów
    > charakteryzujące się dużą refleksyjnością będą
    > widoczne na zdjęciu podwójnie i będą przesunięte względem siebie.
    > Drugie odbicie będzie widoczne na zdjęciu bez efektu oślepiającego. "

    twój punkt, :)

  • 49. Data: 2014-02-25 18:49:54
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 14:26:14 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > One pracują na F >= 5.6, aby wszystko w kadrze było wyraź ne. Mocne
    >
    > źródło obok tablic powoduje refleksy uniemożliwiające odczyt tablicy (w
    >
    > teorii). Na zdjęciu z FR mojego auta 6 diodek IR w DVR spowodowało brak
    >
    > możliwości rozpoznania twarzy :P
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    I dlatego zrobili że płaci właściciel, chyba że wskaże kierującego.

  • 50. Data: 2014-02-25 18:55:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 18:49, k...@g...com pisze:
    > I dlatego zrobili że płaci właściciel, chyba że wskaże kierującego.

    Nie dlatego. Zrobili to ponieważ nie potrafią zrobić dobrze tego co chcą.

    --
    anacron
    aba/