  • 1. Data: 2011-03-28 15:36:20
    Temat: polskie znaki w systemie Android 2.1
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Hej,

    Przyszedł dzisiaj do mnie pad Goclever T73 z systemem Android 2.1. Nigdy
    nie miałem telefonu z tym systemem. Jak wpisywać z klawiatury dotykowej
    polskie znaki? Jest tam Alt, ale gdy go wcisnę, nie wpisuje polskich znaków.

    Pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2011-03-28 15:49:57
    Temat: Re: polskie znaki w systemie Android 2.1
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:imq9tk$kne$...@n...onet.pl,
    Leszek <l...@p...onet.pl> nastukał:
> [...]
    > Nigdy nie miałem telefonu z tym systemem. Jak wpisywać z klawiatury
    > dotykowej polskie znaki? Jest tam Alt, ale gdy go wcisnę, nie wpisuje

    przytzymać dłużej przycisk z literka która ma miec ogonek, kreseczkę.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-03-28 16:37:43
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-28 17:36, Leszek pisze:
> [...]
    > nie miałem telefonu z tym systemem. Jak wpisywać z klawiatury dotykowej
    > polskie znaki? Jest tam Alt, ale gdy go wcisnę, nie wpisuje polskich

    napisz jakie sa Twoje wrazenia z uzywania tego tabletu (zwlaszcza
    czulosci ekranu oporowego).
    Goclevera ogladalem, ale jakos mnie nie zachwycil

    Rozwazam zakup dla syna (termin wakacyjny, wiec jest troche czasu) -
    Archos lub Ziio.

    (iPad odpada z racji 'wyznaniowych' ;), Galaxy ciut za drogi jednak)

    Na razie Archos z racji funkcjonalnosci i mozliwosc ew. zmiany Androida
    na Linux Angstrom (pobranej wprost ze strony producenta), rozbudowy do
    250GB no i ekranu 10" (to jako opcja do modeli podstawowych 8GB 7").

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-03-28 17:52:17
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 18:37, AL pisze:

> [...]
    > na Linux Angstrom (pobranej wprost ze strony producenta), rozbudowy do
    > 250GB no i ekranu 10" (to jako opcja do modeli podstawowych 8GB 7").

    Dzięki, już mam ogonki :)

    Na razie mam go parę godzin jeszcze bez sieci, jutro router z wi fi ma
    przyjść. Trochę dziko. W mojej Noki 5230 wszystko robiłem paznokciem.
    Tutaj palcami. Reaguje OK, tylko przy przewijaniu okien jakoś dziwnie,
    często nie tak, jak chcę zrobić. Będę mógł ocenić, jak już zacznę na nim
    przeglądać Internet.

    Jeszcze jedna prośba. Skopiowałem trochę ebooków z kompa przez USB. Na
    kompie dysk się nazywa D10. Gdy włączam na tablecie przeglądarkę plików
    ES File Explorer nie ma w ogóle tych folderów, które widzę na kompie.
    Gdzie je można znaleźć? Karty SD jeszcze nie zainstalowałem.

  • 5. Data: 2011-03-28 18:08:13
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 19:52, Leszek pisze:

> [...]
    > ES File Explorer nie ma w ogóle tych folderów, które widzę na kompie.
    > Gdzie je można znaleźć? Karty SD jeszcze nie zainstalowałem.

    Już znalazłem, folder nand.

  • 6. Data: 2011-03-28 21:56:54
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > Tutaj palcami. Reaguje OK, tylko przy przewijaniu okien jakoś dziwnie,
    > często nie tak, jak chcę zrobić. Będę mógł ocenić, jak już zacznę na nim

    no syn tez ma 5230 i tam sie operuje doslownie paznokciem :)
    Na moim G1 (pojemnosciowy ekran) zupelnie sa inne odczucia podczas
    przewijania ekranu - stad moje pytania odnosnie wiekszego ekranu
    oporowego tabletu i jego reakcji (czulosci na dotyk).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-04-01 07:26:05
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 23:56, AL pisze:

> [...]
    > przewijania ekranu - stad moje pytania odnosnie wiekszego ekranu
    > oporowego tabletu i jego reakcji (czulosci na dotyk).

    Nie wiem, jak wygląda przewijanie na najlepszych telefonach z Androidem.
    Na tym Goclver TAB nie jest chyba najgorzej, ale mogłoby być ciut
    lepiej. Czasami urządzenie reaguje z niewielkim opóźnieniem na dotyk,
    jednak w sumie działa stabilnie. W sumie nie żałuję, za najtańszego
    iPada w starej wersji musiałbym wydać tysiaka więcej. Jedyne co jest
    denerwujące, to wyłączanie wi-fi, chyba po przypadkowym naciśnięciu
    przycisku wi-fi u góry ekranu - mógłby ktoś potwierdzić, że jest to
    właśnie tym spowodowane? Trzeba wtedy wejść w ustawienia i włączyć
    wi-fi, które musi pobrać ip z routera.

  • 8. Data: 2011-04-01 23:36:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-01 09:26, Leszek pisze:

> [...]
    > przycisku wi-fi u góry ekranu - mógłby ktoś potwierdzić, że jest to
    > właśnie tym spowodowane? Trzeba wtedy wejść w ustawienia i włączyć

    wifi finder sobie zainstaluj i ikone na pulpit

    albo skonfiguruj sobie widgeta na gornej belce (po jej rozwinieciu)

    czy ten Twoj tablet ma BT ?

    Na chwile obecna zdecydowalem sie na Archos 70 (ekran pojemnosciowy) -
    do wyboru 8GB lub z dyskiem 250GB.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-04-04 11:22:58
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-02 01:36, AL pisze:
> [...]
    >
    > czy ten Twoj tablet ma BT ?
    >

    > Na chwile obecna zdecydowalem sie na Archos 70 (ekran pojemnosciowy) -

    Dzięki za podpowiedź. Zaraz się tym zajmę.

    Bluetootha brak. Jest tylko 3G, ale tylko dla chińskich operatorów :-)