  • Data: 2010-08-25 15:20:09
    Temat: Re: polskie znaki w adresie URL
    Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

    no pewnie, ze lepiej nie uzywac polskich czcionek wcale,
    zwlaszcza na usenecie i odpowiadac nad nieprzycietym cytatem
    i wrotka.

    W dniu 2010-08-25 15:25, Taki Sobie Ktos pisze:
    > Biorac pod uwage, ze i tak nie wszystkie przegladarki to "lykna" lepiej
    > chyba uzywac tradycyjnych czcionek, choc o polskich znakach gdzieniegdzie
    > slyszalem i to nawet chyba w adresach DNS. Swego czasu gdzies tez nawet
    > czytalem o pierwszej... arabskiej domenie!

    Nie, jednak przytnę i będę normalny.
    Napisz mi, która mianowicie przeglądarka "nie łyknie".
    Znam pewną, która w określonych okolicznościach przerabia
    link na kodowany, ale pomijając fakt, że to wyłącznie kwestia
    "estetyki" w pasku adresu, to jeszcze "fix" na takie zachowanie
    zajmuje jedną linijkę kodu, zaś reszta nawigacji w witrynie
    (poprzez polskich linków klikanie) odbywa się prawidłowo i bez
    wyzwalania wzmiankowanego "fixa".
    A taki google linki te indeksuje prawidłowo, chwaląc sobie
    nadto (i odpowiednio doceniając) ich zgodność np. z frazami kluczowymi.

    v.