  • 11. Data: 2011-11-27 16:53:51
    Temat: Re: polski numer stacjonarny za granicą?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2011 17:10, Ircys pisze:

    > a jakie są pingi na księżyc ? ;)

    No cóż, Księżyc jest niby "tylko" w odległości nieco ponad sekundy
    świetlnej, więc teoretycznie narzut wynikający z odległości powinien
    zamknąć się w trzech sekundach... Ale biorąc pod uwagę wszystkie
    konieczne retransmisje i dodatkowe narzuty systemowe stawiałbym na coś
    blisko 10 sekund.

  • 12. Data: 2011-11-28 14:48:43
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    wiadomości news:4ed254ad$1@news.home.net.pl...

    > Technicznie nie za bardzo, bo takich pingów to standard VoIP chyba nie
    > dopuszcza ;)

    Z powodzeniem używałem NetMeeting-a, na 28800 przy jednoczesnej transmisji
    jakiegoś pliku, więc czasy były porażające zapewne. Może więc NM by się
    wyrobił? :) Taki powrót do starszych czasów :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 13. Data: 2011-11-28 19:03:20
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Lis, 17:53, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
> [...]

    > zamknąć się w trzech sekundach... Ale biorąc pod uwagę wszystkie
    > konieczne retransmisje i dodatkowe narzuty systemowe stawiałbym na coś

    Intrygujące przemyślenia.
    Polak jednak potrafi !

    Ircys