  • 21. Data: 2012-11-01 20:32:48
    Temat: Re: polska telewizja za granica-jakie opcje?
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Tu chyba też podobne rozwiązanie http://telewizja-wszedzie.pl/test/?p=40

    --

    Jingiel

  • 22. Data: 2012-11-01 21:26:01
    Od: a...@p...pl

    a moze w taki sposob?

    http://p3.kciuk.pl/p3.kciuk.pl/c49430ba226e521e04ff8
    18baede1913.jpg

    --
    ThinkXtra

  • 23. Data: 2012-11-01 21:42:02
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Oct 2012 11:00:06 +0000, ble <k...@t...nospam.pl>
    wrote:

    >Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Znajomy zlecil mi rozeznanie tematu wiec zwracam sie do Was jako
    >biegłych w tym temacie.
    >Czy jest na rynku jakakolwiek opcja aby ogladac polska telewizje ale bez
    >montazu anteny satelitarnej?
    >Budynek nalezy do "gminy", jedyny dostepny talerz satelitarny ustawiony
    >jest na Astre, zarzadca nie zezwala na montaz indywidualnych anten ani
    >na dachu ani na elewacji budynku.
    >Da sie jakos rozwiazac ten problem?

    jezeli ta gmina jest na terenie UE to mozna sie powolac na pewne
    zapisy prawa europejskiego, ale musialbys troche poszperac po sieci a
    nastepnie wysmarzyc odpowiednie pismo.

    Moze to ciebie(was) naprowadzi na te przepisy:

    http://tinyurl.com/dyrh54a

    Generalnie chodzi o to, ze cudzoziemcowi nie mozna zakaz dostepu do
    telewizji z wlasnego kraju i w jego ojczystym jezyku. Wiec albo
    zezwola na montaz anteny np. na balkonie, albo niech wskaza miejsce na
    taki montaz np. na dachu, albo niech przystosuja uklad zbiorowej
    anteny do tego celu.

    Albo zorganizowac to w taki sposob, ze w Polsce u rodziny instalujesz
    odbiornik telewizji naziemnej (cyfrowej) lub odbiorni tv satelitarnej
    Nastepnie podlaczasz do niego taka skrzynke

    slingbox.com

    ktora poprzez internet wysyla obraz do innej skrzynki, ktora stoi
    sobie gdzies w Internecie. Czyli widac, ze potrzebny jest dostep do
    Internetu po obu stronach. Jest to ciekawe rozwiazanie aby ogladac
    polska (lub inna) telewizji nawet poza Europa, gdzie nie jest dostepny
    sygnal satelitarny z polskimi programami.

    --
    ThinkXtra

  • 24. Data: 2012-11-09 10:22:57
    Od: a...@p...pl

    a moze ble, ble napisze cos wiecej, jak temat poszedl dalej???

    --
    ThinkXtra

  • 25. Data: 2012-11-13 13:00:35
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >a moze ble, ble napisze cos wiecej, jak temat poszedl dalej???

    Na wyspach widzialem kiedys (oczywiscie polska) antene satelitarna,
    postawiona na parapecie w kuchni przy otwartym oknie, to byla jesien ;)