  • 11. Data: 2012-10-31 08:23:43
    Temat: Re: polska telewizja za granica-jakie opcje?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/50904349$1@news.home.
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > sądzę, że nie wchodzi to w grę.
    > jeżeli antena jest dostepna dla wszystkich to pewnie
    > jest quatro + multiswitch

    No tak, masz rację. Nie pomyślałem, że tak to prawdopodobnie jest
    zorganizowane. Monoblock + multiswitch nie ma szansy zadziałać?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2012-10-31 08:32:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-10-31 08:23, Big Jack pisze:

    > No tak, masz rację. Nie pomyślałem, że tak to prawdopodobnie jest
    > zorganizowane. Monoblock + multiswitch nie ma szansy zadziałać?

    a jak chcesz to połączyć?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 13. Data: 2012-10-31 09:34:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > a jak chcesz to połączyć?

    Tak tylko teoretycznie rozważałem, ale już wiem że ten mój pomysł można
    cisnąć do kosza. Czyli trzeba by modyfikować instalację antenową o
    dołożenie zeza (i zmianę multiswitcha?), na co zgody też chyba nie
    będzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2012-10-31 11:08:12
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "ble" <k...@t...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Znajomy zlecil mi rozeznanie tematu wiec zwracam sie do Was jako biegłych
    > w tym temacie.
    > Czy jest na rynku jakakolwiek opcja aby ogladac polska telewizje ale bez
    > montazu anteny satelitarnej?
    > Budynek nalezy do "gminy", jedyny dostepny talerz satelitarny ustawiony
    > jest na Astre, zarzadca nie zezwala na montaz indywidualnych anten ani na
    > dachu ani na elewacji budynku.
    > Da sie jakos rozwiazac ten problem?
    > Dziekuje i pozdrawiam|
    > Krzysztof

    Trzeba szukać anteny dla uprawiających camping:

    http://www.youtube.com/watch?v=3QfSUExQdy8

    Czyli innymi słowy przenośnej anteny satelitarnej. Podobno może ona stać
    nawet na balkonie na podłodze lub za oknem.
    Widziałem kiedyś reklamę czegoś takiego w niemieckiej telewizji na jakimś
    kanale sprzedaży wysyłkowej.

  • 15. Data: 2012-10-31 15:11:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    http://www.hollex.pl/anteny-satelitarne/plaskieflat/

    --
    Jingiel

  • 16. Data: 2012-10-31 15:35:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Trzeba szukać anteny dla uprawiających camping:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=3QfSUExQdy8

    Do podobnego rozwiązania wprowadźmy trochę automatyzacji :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Jrq1aaS_9Ng tylko że cena może
    przyprawić o ból głowy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2012-10-31 22:50:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > oprocz tego co juz zostalo zaproponowane, to jesli zainteresowany
    > dysponuje internetem przynajmniej 10Mbit/s downstream, to moze wziac z
    > kims w PL, MR premium w N.

    jakby to miało działać?

    ToMasz

  • 18. Data: 2012-11-01 12:49:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 31.10.2012 22:50, ToMasz wrote:

    > jakby to miało działać?

    multiroom premium, czarny dekoder w miejscu gdzie można zainstalować
    antenę, internet (lub łacze bezposrednie np. bezprzewodowe)
    biały dekoder działa bez anteny, obraz idzie przez sieć.
    warunek - ta sama podsieć. w przypadku połaczenia bezpośredniego
    nie ma problemu, przez internet - np. poprzez rputery z VPN.
    przepustowość sd nie przekracza 3 Mbit, hd ok. 11 Mbit

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 19. Data: 2012-11-01 12:53:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 20. Data: 2012-11-01 15:57:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > nie ma problemu, przez internet - np. poprzez rputery z VPN.
    > przepustowość sd nie przekracza 3 Mbit, hd ok. 11 Mbit

    czyli w lokalu w którym jest czarny dekoder musi być internet z
    możliwością _wysyłania_ danych z prędkością 3-11 Mbit? Jeśli tak, to
    sprawa jest czysto teoretyczna :(

    ToMasz