    Date: Tue, 24 Feb 2015 12:33:37 +0100
    From: depros <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: polska bieda

    W dniu 2015-02-24 o 11:36, Ergie pisze:
    > Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ROTFL podajesz ceny gdzieś tak z końca lat 90-tych :-)
    >
    > 200zł do łapy to minimalna dniówka dla niewykwalifikowanego pomocnika co
    > podaje cegły albo sypie piasek do betoniarki.
    >
    > Jak ktoś ma _jakiekolwiek_ pojęcie o tym co robi to już sporo więcej.
    > Tynkarza labo murarza za mniej niż 30zł za godzinę do pracy nie
    > znajdziesz. Cieśla weźmie minimum 500 za dniówkę itd.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    200 pln powiadasz dniówka, to podaj gdzie szukać takiej pracy. Tynkarzy
    faktycznie widziałem 4000 pln ale są rozliczani za metry a nie za godziny
    1. Niewielu się do tego nadaje(Tynkarze mówili że watahy się przewinęły
    i została garstka) Na budowie której ich widziałem był skrupulatny
    kierownik i po 4 mieszkaniach się zwinęli be zapłaty.
    Domki budowane w mieszanej technologi -słupy żelbetowe - ściany bloczki
    silikatowe co powodowało że nigdzie nie było kątów a więc trzeba było by
    bardzo dużo tynku narzucać aby były kąty
    2. Nieregularne pieniądze (spóźnienia - byłem naocznym świadkiem jak
    zamiast 2000 do ręki było 200 pln bo nie doszedł przelew od Developera)
    3. Nikt nie wspomina jak często muszą robić poprawki(w zależności od
    upierdliwości klienta) trzeba poświecić czas i zalać do baku żeby ze wsi
    dojechać do miasta
    4. Robota w wodzie więc na jak długą karierę pozwolą im stawy?
    5. Pierwsze trzy lata robili za 1400 pln po 10h*6dnix4tygodnie
    żeby dojść do wprawy

    Cieśle Wrocław znam i 20 pln na czarnucha słyszałem ale z 50 osób
    "cieśli" okazało się 5 osób zdatnych za taką garze żeby zarobili na
    siebie więc wysoko ponad przeciętną. Skąd te 500 pln, Warszawa?

    Daj ogłoszenie że szukasz pomocnika budowlanego za 200 pln dniówka i
    napisz na grupie po ilu minutach je usunąłeś albo wyłączyłeś telefon.

    200pln/10 =20zł/h