  • 11. Data: 2005-01-14 12:11:37
    Temat: Re: polpak czy gts?
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > Ja słyszałem: <ciach>
    to byl jakis jeden ewenement winny byl allegro postawili jakis dziwaczny
    testowy server gdzies umknelo w GTS to
    przeszedlem tez juz jakis czas temu z POLPAKU na GTS na poczatku bylo
    troche problemow sprzetowych ale teraz juz zlego slowa nie moge powiedziec,
    mamy tez lacze do FUTURO i musze powiedziec ze roznic pomiedzy GTS i FUTURO
    nie zaowazylem,

    Pzdr
    Viking

  • 12. Data: 2005-01-14 12:45:52
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <cs8co8$94a$1@main.viknet.pl> Vik napisał(a):

> [...]
    > mamy tez lacze do FUTURO i musze powiedziec ze roznic pomiedzy GTS i FUTURO

    Jescze jakies 4 m-c temu Futuro cieło dosyć znacznie ruch do TPNEtu nie
    wiem jak jest teraz.

    TP

  • 13. Data: 2005-01-14 23:49:36
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    On 2005-01-14, Tomasz Paszkowski <a...@S...net> wrote:
    [ciach]

    > Jescze jakies 4 m-c temu Futuro cieło dosyć znacznie ruch do TPNEtu nie
    > wiem jak jest teraz.

    teraz, po mojej m.i.n. awanturze chyba przestali sie tak zabawiac.
    ale za samo podejscie do sprawy maja u mnie gigantycznego minusa
    (caly czas udawali idiotow, ze niby wszystko jest jak powinno byc).

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,

  • 14. Data: 2005-01-15 09:24:08
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Pawel Szymanski wrote:

    Witam,

    > teraz, po mojej m.i.n. awanturze chyba przestali sie tak zabawiac.

    A kto sie nie awanturowal...

    > ale za samo podejscie do sprawy maja u mnie gigantycznego minusa
    > (caly czas udawali idiotow, ze niby wszystko jest jak powinno byc).

    Dokladnie, kilka ladnych miesiecy sciemniania, od tej pory nie wierze ani w
    jedno ich slowo. Gdyby nie lojalka juz dawno bym powiedzial im papa. Jakos
    GTS czy Netia nie potrzebuja cyrografu by utrzymac przy sobie Klienta...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2005-01-15 10:34:34
    Od: "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl>

> [...]
    > GTS czy Netia nie potrzebuja cyrografu by utrzymac przy sobie Klienta...

    zalezy od poziomu inwestycji. jezeli specjalnie dla klienta budowany jest
    wezel itd.
    to kazdy operator zazada lojalki na jakis okres czasu.
    pozdr.
    --
    grzegorz petruczynik
    IT Net Internet Provider

  • 16. Data: 2005-01-15 10:45:43
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Grzegorz_P wrote:

    > zalezy od poziomu inwestycji. jezeli specjalnie dla klienta budowany jest
    > wezel itd.
    > to kazdy operator zazada lojalki na jakis okres czasu.

    Zgadza sie, jest to argument... Tylko co ja mam myslec w przypadku gdy koszt
    inwestycji jest dokladnie identyczny a ja mam problemy akurat z ta firma z
    ktora podpisalem cyrograf? Zbieg okolicznosci?

    Moim zdaniem ten argument o "inwestycji" jest czesto naduzywany.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2005-01-17 21:08:25
    Od: "Trek" <u...@u...pl>

    Uzytkownik "Rafal Dziedzic" <d...@k...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > GTS czy Netia nie potrzebuja cyrografu by utrzymac przy sobie Klienta...

    Na prawde robisz sie juz nudny z ta swoja "lojalka"...
    Nie umiesz czytac umów?

    T.K.