  • 1. Data: 2009-07-17 17:56:54
    Temat: polityka nvidii
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    nie mogę zrozumieć jak ściąga się sterowniki do starszych scalaków NVIDII...
    próbowałem ściągać do nF3 i do rivi tnt2 z oficjalnej strony, ale po
    zainstalowniu sterowniki wywaliły system który przeststał się uruchamiać...
    może ja ściągam ze złego źródła, gdzie znajdę stery do TNT2?

  • 2. Data: 2009-07-17 19:50:04
    Temat: Re: polityka nvidii
    Od: Maru <m...@n...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > ale po zainstalowniu sterowniki wywaliły system który przeststał się
    > uruchamiać... może ja ściągam ze złego źródła, gdzie znajdę stery do TNT2?

    Najlepiej z archiwum, np. tutaj??
    http://www.nvidia.pl/Download/Find.aspx?lang=pl
    Z tego co zauważyłem np. TNT jest pod produktem Legacy, dalej wybierasz
    wersję, system, itp.

  • 3. Data: 2009-07-18 05:59:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Najlepiej z archiwum, np. tutaj??
    > http://www.nvidia.pl/Download/Find.aspx?lang=pl
    > Z tego co zauważyłem np. TNT jest pod produktem Legacy, dalej wybierasz
    > wersję, system, itp.

    właśnie tak zrobiłem, po instalacji system się wywalił...

  • 4. Data: 2009-07-18 09:13:49
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > właśnie tak zrobiłem, po instalacji system się wywalił...

    dokładnie. Oni sami nie wiedzą co mają. Ściągałem do TNT2 i dopiero
    znalazłem wersję 56.xx która zadziałała. Późniejsze niestety wywalają się na
    czarno. Kiedy kolejny raz próbowałem znaleźć tą archaiczną wersję
    sterowników już je gdzieś wymiotło a dostęp do archiwum mają dość mocno
    zakręcony.

  • 5. Data: 2009-07-18 09:48:40
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na czarno. Kiedy kolejny raz próbowałem znaleźć tą archaiczną wersję
    > sterowników już je gdzieś wymiotło a dostęp do archiwum mają dość mocno

    W WinXP chyba są wbudowane drivery do TNT2. A do NF3 ściągnij drivery ze
    strony producenta płyty głównej (zresztą tak samo mozna zrobić z driverami
    do TNT2, chyba że to noname)

  • 6. Data: 2009-07-18 10:23:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    miło, że nie tylko u mnie wywaliło ;o)