  • 11. Data: 2011-04-18 19:06:45
    Temat: Re: policjant rozbil nowa sluzbowa honde
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    zasadzili warzywa, teraz trzeba będzie zbierać te białe plony
    diabelskiego nasienia
    ;o}
    słoneczne dni nadchodzą czas nakarmić zgłodniałe statystyki, kto na
    ochotnika?

  • 12. Data: 2011-04-26 20:44:14
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 23:05, Grzybol pisze:

    > No. A ten fragment "Funkcjonariusze nie zgodzili się na pokazanie rozbitego
    > motocyklu. " świadczy o tym, że redachtor trzyma standardy preclowskie.
    > Brawo temu Misiu...

    Media, psia mać, (TFU!) publiczne...
    Toz to nie gazela biznesu, a Lampart polskiego jezyku jest!

    Zdrowko

    KLOSZ

  • 13. Data: 2011-04-27 07:55:03
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-18 21:06, WIADRO pisze:
    > zasadzili warzywa, teraz trzeba będzie zbierać te białe plony
    > diabelskiego nasienia
    > ;o} słoneczne dni nadchodzą czas nakarmić zgłodniałe statystyki, kto na
    > ochotnika?

    Kiedyś ktoś organizował spotkania/pogadanki z policją na temat
    bezpieczeństwa motocyklistów . Może by znowu zorganizować i zapytać o
    statystyki wypadkowości wśród policjantów? Ja bardzo oj bardzo bym
    chciał być na tym spotkaniu.

    Pozdrawiam
    Rafał