  • 1. Data: 2011-04-14 19:32:57
    Temat: policjant rozbil nowa sluzbowa honde
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    http://tvp.info/informacje/polska/policjant-rozbil-n
    owa-sluzbowa-honde/4323598
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-04-14 19:44:17
    Temat: Re: policjant rozbil nowa sluzbowa honde
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    http://tvp.info/informacje/polska/policjant-rozbil-n
    owa-sluzbowa-honde/4323598

    Ano instruktorzy z CSP mowili o tym, chlopaki dostaja mocne motocykle i nie
    ogarniaja...
    Tych rozbitych jest w dziesiatki - to o czym dowiaduje sie opinia publiczna
    to tylko ulamek.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-04-14 20:52:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-14 21:32, Michał V-R pisze:
    > http://tvp.info/informacje/polska/policjant-rozbil-n
    owa-sluzbowa-honde/4323598

    Ten fragment mi sie podobie:

    "Ranny policjant był trzeźwy."

    Zuch chlopak !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-04-14 21:05:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:io7mrh$491$2@news.onet.pl... W dniu 2011-04-14 21:32, Michał V-R pisze:
    owa-sluzbowa-honde/43
    > Ten fragment mi sie podobie:
    > "Ranny policjant był trzeźwy."
    > Zuch chlopak !

    No. A ten fragment "Funkcjonariusze nie zgodzili się na pokazanie rozbitego
    motocyklu. " świadczy o tym, że redachtor trzyma standardy preclowskie.
    Brawo temu Misiu...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-04-14 21:26:57
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > "Ranny policjant był trzeźwy."
    >
    > Zuch chlopak !
    >
    > --
    > Kuczu

    Uprzedzili oskarżenia ;)

    --

    morghul

  • 6. Data: 2011-04-14 21:46:35
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości grup

    >http://tvp.info/informacje/polska/policjant-rozbil-
    nowa-sluzbowa-honde/4323598

    z tego co widziałem na parkingu i z opowieści ciecia to na budowanym odcinku
    A1 w Gliwicach młody policjant w nocy chciał sprawdzić nową maszynę, no i
    przypier..... w stojącą na drodze nieoświetloną Frontierę ochraniarzy
    pilnujących maszyn budowlanych, niestety skończyło się tragicznie.

  • 7. Data: 2011-04-15 07:54:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości grup

    http://tvp.info/informacje/polska/policjant-rozbil-n
    owa-sluzbowa-honde/4323598

    =================

    Mówią, że nie miał doświadczenia. Kto ich dobiera tam w policji? Tyle
    gadają, że trzeba doświadczenia, żeby wsiąść na litra i co?

  • 8. Data: 2011-04-15 07:57:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-15, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Mówią, że nie miał doświadczenia. Kto ich dobiera tam w policji? Tyle
    > gadają, że trzeba doświadczenia, żeby wsiąść na litra i co?

    To nie to, bo jak sie nie ma doswiadczenia to wystarczy miec olej w
    glowie, moze byc polsyntetyk.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-04-15 10:30:33
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > To nie to, bo jak sie nie ma doswiadczenia to wystarczy miec
> [...]

    No nie wiem, a uszczelek nie wypłucze? ;)

    --

    morghul

  • 10. Data: 2011-04-16 11:12:12
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem, a uszczelek nie wypłucze? ;)

    Wyplucze.. - w temacie tego watku masz na to ewidentny dowod.

    erg