  • 31. Data: 2014-02-05 19:32:20
    Temat: Re: policja - wzór do naśladowania
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Takie ze nie wiedza kto prowadził.
    > A przeciez ten co prawdził - wie ze to on.

    To jeden. Trzeba mu jeszcze udowodnić, że wiedział i trzeba to zrobić nim mu
    się zarzuci, że prowadził.

    > A ten co nie prowadził, wie ze to nie on. wiec wie tez kto prowadził.

    Było, że spał to nie wiedział

  • 32. Data: 2014-02-05 19:53:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick k...@s...de ...

    > sprzeciw Wysoki Sądzie! Mój klient był tak pijany, że nie wiedział, czy
    > prowadził, czy nie.

    Oddalam.
    niech Pan z wysokiego sądu nie robi idioty! :)

  • 33. Data: 2014-02-05 20:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To jeden. Trzeba mu jeszcze udowodnić, że wiedział i trzeba to zrobić
    > nim mu się zarzuci, że prowadził.

    > Było, że spał to nie wiedział

    Wniosek: jak jezdzic po pijaku to parami. :(

  • 34. Data: 2014-02-05 21:04:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Bo stoisz tam, gdzie stało ZOMO.

    Chyba nie zrozumiałeś. Ja stoję po stronie prawa, że o skazaniu decydują
    twarde dowody a nie wątpliwości. Bo mi właśnie te obiboki sprawę założyły.
    Gdyby wątpliwości wystarczały do skazania to dawno byłbym skazany.

  • 35. Data: 2014-02-06 08:49:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-05 21:04, John Kołalsky pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś.

    Nie znoszę tłumaczyć dowcipów...

    --
    MN

  • 36. Data: 2014-02-06 09:06:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-05 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Wniosek: jak jezdzic po pijaku to parami. :(

    Mam pomysł: za jazdę po pijaku karać właściciela. Niech sobie dochodzi
    potem sam, kto kierował.

    --
    MN

  • 37. Data: 2014-02-06 23:29:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 05.02.2014 o 17:42 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > I obaj kierowali ?

    Nie, obaj byli pasażerami :)
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 38. Data: 2014-02-06 23:30:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 4 lutego 2014 07:41:42 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:
> [...]
    >http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/27048
    3,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.

    Nie zawiadomil, bo byl pijany i spal, a pasazerowi wolno :-)

    >Tylko nie wiadomo ktorego za co oskarzyc ;)

    O to to to :-)

    >Ale zwolnic powinni obu!

    A jakby sad ich obu przywrocil ?

    J.

  • 39. Data: 2014-02-06 23:32:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >>> http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/policja-je
    lenia-gora-umorzyli-sprawe-pijanych-policjantow,2150
    602,t,id.html

    Przeciez wskazal.

    J.

  • 40. Data: 2014-02-07 10:59:55