  • 21. Data: 2014-02-05 16:05:04
    Temat: Re: policja - wzór do naśladowania
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Feb 2014 13:33:13 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Najnowsze info: wznawiają sprawę i chcą wywalić ich z roboty.

    Nie zaszkodziłoby jakby jeszcze i szefową wywalić :) a przynajmniej
    szturchnąć po premii czy co oni tam mają w policji.
    --
    Jacek

  • 22. Data: 2014-02-05 17:40:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >>> http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/policja-je
    lenia-gora-umorzyli-sprawe-pijanych-policjantow,2150
    602,t,id.html

    > Nie napisali ze sluzbowym radiowozem, wiec zakladam ze prywatnym ... a
    > wiec nie ma podstaw do zwolnienia.
    > Bo chyba nie chcesz placic odszkodowania za bezpodstawne zwolnienie ?
    >
    > No bo jeden niewinny. A moze i obaj - prowadzic mogl trzeci policjant :-)

    Ktoś powinien dostać mandat za niewskazanie.

  • 23. Data: 2014-02-05 17:42:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > Logika sie kłania, kolego. Obaj byli schlani :)

    I obaj kierowali ?

  • 24. Data: 2014-02-05 17:45:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    ,Czy-niezawiadomien

    > No i obaj składali fałszywe zeznania.

    Jakie ?

  • 25. Data: 2014-02-05 17:46:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > Nie zaszkodziłoby jakby jeszcze i szefową wywalić :) a przynajmniej
    > szturchnąć po premii czy co oni tam mają w policji.

    Ja bym ich wszystkich rozgonił :-)

  • 26. Data: 2014-02-05 17:49:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Może jakas akcja z telefonicznymi gratulacjami?
    Obawiam się, że nie zadziała, chyba, że adresatem gratulacji będzie "szef
    wszystkich szefów" imć Bartłomiej Sienkiewicz.
    Myślę, że na email:
    "Szanowny Panie
    Co tam się u Was wyrabia."
    Z podanym linkiem do artykułu powinien jakoś zareagować.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 27. Data: 2014-02-05 18:14:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-05 17:46, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > Ja bym ich wszystkich rozgonił :-)

    Bo stoisz tam, gdzie stało ZOMO.

    --
    MN

  • 28. Data: 2014-02-05 18:37:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nie zaszkodziłoby jakby jeszcze i szefową wywalić :) a przynajmniej
    > szturchnąć po premii czy co oni tam mają w policji.

    Ano. Ktokolwiek przyłożył się do tej decyzji, powiniene wyleciec zaraz po
    nich. Za głupotę.

  • 29. Data: 2014-02-05 18:37:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Jakie ?

    Takie ze nie wiedza kto prowadził.
    A przeciez ten co prawdził - wie ze to on.
    A ten co nie prowadził, wie ze to nie on. wiec wie tez kto prowadził.

  • 30. Data: 2014-02-05 18:51:00
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Takie ze nie wiedza kto prowadził
    > A przeciez ten co prawdził - wie ze to on.

    sprzeciw Wysoki Sądzie! Mój klient był tak pijany, że nie wiedział, czy
    prowadził, czy nie.