  • 1. Data: 2011-08-18 16:02:05
    Temat: polećcie lakiernika we Wrocławiu
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Mam kilka pęknięć lakieru po gradobiciu do zabezpieczenia.

    Przy okazji tradycyjnie nie polecam Auto Rumin i Dudar.

    --
    radar

  • 2. Data: 2011-08-26 11:26:47
    Temat: Re: polećcie lakiernika we Wrocławiu
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Co to nie ma godnego polecenia lakiernika we Wrocławiu? ;)

    --
    radar

  • 3. Data: 2011-08-26 13:04:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "radar" napisał w wiadomości grup
    >Co to nie ma godnego polecenia lakiernika we Wrocławiu? ;)

    My jezdzimy szybko ale bezpiecznie, wiec nie znamy lakiernikow :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-08-26 13:08:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > My jezdzimy szybko ale bezpiecznie, wiec nie znamy lakiernikow :-)

    Czasami to nie wystarcza, bo ci za nami jeżdżą wolno, ale niebezpiecznie.

  • 5. Data: 2011-08-26 13:24:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Czasami to nie wystarcza, bo ci za nami jeżdżą wolno, ale
    >niebezpiecznie.

    Cos zmyslasz - tacy zostaja z tylu :-)

    Wiec albo jezdzisz niebezpiecznie, albo za wolno :-)

    P.S. Robilem kiedys na Legnickiej "miedzy wiaduktami".
    Z jakosci bylem zadowolony, ale to tyle lat temu bylo ze nie wiem
    czy nadal moge polecic.
    Natomiast z ceny to juz niekoniecznie.

    J.

  • 6. Data: 2011-08-26 13:30:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Cos zmyslasz - tacy zostaja z tylu :-)

    Do czasu, na światłach się niebezpiecznie zbliżają.

    Mi taki jegomość załatwił tylny zderzak, patrzył na światła i kiedy się
    zmieniły to po prostu ruszył.
    Olał niestotny szczegół, że kilka samochodów przed nim jeszcze tego nie
    zrobiło.
    No i od 1,5 roku szarpię się w sądach z PTU.
    W pierwszej instancji wygrałem wszystko co chciałem, ale odwołałi się - o
    1,5 tys zł.
    Oczywiście nie przeszkadza im to niewypłacać kwoty o którą już się przestali
    spierać - czyli kilka razy większej.

  • 7. Data: 2011-08-26 17:52:02
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 13:30:07 +0200, Cavallino napisał(a):
    > No i od 1,5 roku szarpię się w sądach z PTU.
    Gdyż?

    --
    Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
    rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

  • 8. Data: 2011-08-26 19:05:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    > Gdyż?

    Gdyż PTU było skłonne wypłacić bez bicia 40% szkody i reszty nie.
    Uparli się i już, po 3 odwołaniach nie dodali nawet 1 zł.
    Do tego zażądali żebym naprawę sfinansował z własnej kasy.

  • 9. Data: 2011-08-26 19:50:27
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-08-26 13:04, J.F pisze:
    > My jezdzimy szybko ale bezpiecznie, wiec nie znamy lakiernikow :-)

    A jak pada grad to omijacie wszystkie kulki gradowe...

    --
    radar

  • 10. Data: 2011-08-29 12:24:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A jak pada grad to omijacie wszystkie kulki gradowe...

    Patrzac na dach samochodu ... tak, najwyrazniej omijamy.
    I nie dlatego ze parkujemy w garazu :-)

    J.