  • 1. Data: 2004-05-19 00:22:43
    Temat: polbox ??
    Od: "McAlex" <A...@...pl>

    Czy ktoś wie co jest z Polbox'em ??
    Nic nie chodzi... już nie mówię o ich aliasach ...
    Please, to dla mnie ważne

    --
    Pozdrawiam 'McAlex' Paweł Thor
    Email: A...@...pl

  • 2. Data: 2004-05-19 01:25:11
    Temat: Re: polbox ??
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "McAlex" <A...@...pl> wrote in message
    > Czy ktoś wie co jest z Polbox'em ??

    Chronologicznie:

    "TDC Internet Polska SA powstala w 2001 roku w wyniku pierwszego na polskim
    rynku teleinformatycznym procesu konsolidacji 6 firm: IDS, Multinet, PDi,
    Pik-Net, Polbox i Polska OnLine."

    cytat z: http://sprzedaz.info.pl/konferencja/wyklad_635.htm

    "Netia Swiat SA - spólka zalezna Netii, nabyla 100 proc. udzialów TDC
    Internet Polska SA."

    cytat z: http://www.polbox.pl

    --
    ---

  • 3. Data: 2004-05-19 01:32:53
    Od: "McAlex" <A...@...pl>

    Czyli co??
    Kopneli w dupe ludzi korzystających z Polbox'u ??
    i teraz mają wszystko w d....

  • 4. Data: 2004-05-19 01:50:45
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "McAlex" <A...@...pl> wrote in message
    > Czyli co??
    > Kopneli w dupe ludzi korzystających z Polbox'u ??
    > i teraz mają wszystko w d....

    Trzeba poczekac, moze dadza jeszcze poczte odebrac...
    Bedziesz mial DSL'a zrobisz sobie mcalex@(NO-SPAM)internet.dsl.pl

    --
    ---

  • 5. Data: 2004-05-19 06:17:40
    Od: "Pearl" <a...@...stopce>

    Użytkownik "McAlex" <A...@...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli co??
    > Kopneli w dupe ludzi korzystających z Polbox'u ??
    > i teraz mają wszystko w d....

    Spróbuj dla konta bezpłatnego:
    http://webpop.polbox.pl/

    Dla konta płatnego:
    https://poczta.polbox.pl/

    U mnie z WWW działa, ze Skrzynki Bogiego i OE nie działa.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2004-05-19 19:54:32
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    bad_skipper <bad_skipper@bad_skipper.com> wrote:
> [...]
    > polskim rynku teleinformatycznym procesu konsolidacji 6 firm: IDS,
    > Multinet, PDi, Pik-Net, Polbox i Polska OnLine."

    A czy pierwsza konsolidacja nie bylo Ipartners (ATOM + IT)?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 7. Data: 2004-05-19 20:53:33
    Od: m...@n...pl

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

    > A czy pierwsza konsolidacja nie bylo Ipartners (ATOM + IT)?

    Było, ale nie sześciu firm;) Dodatkowo ta pierwsza się powiodła, a
    efekty tej drugiej były bardzo marne;)

    pz

    --
    http://mazek.netsync.pl/ ::: nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 8. Data: 2004-05-19 21:01:36
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Wed, 19 May 2004 21:54:32 +0200, "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>
    wrote:

    >A czy pierwsza konsolidacja nie bylo Ipartners (ATOM + IT)?

    No ale to były dwie firmy, a nie 6. "Procesu konsolidacji 6 firm" to
    faktycznie wcześniej chyba "na polskim rynku teleinformatycznym" nie było...
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 9. Data: 2004-05-27 07:56:47
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    m...@n...pl wrote:

    > Było, ale nie sześciu firm;) Dodatkowo ta pierwsza się powiodła, a
    > efekty tej drugiej były bardzo marne;)

    jak to sie nie powiodla ! przeciez prezes ktory konsolidowal owe 6
    spolek zostal jak sie nei myle managerem roku, zebral nagrody ...