  • 1. Data: 2010-05-02 10:02:58
    Temat: polaczenie zagranice z komorki
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Jak najtaniej zadzwonic z komorki

    Obecnie uzywam numer 0801 xxx xxx (dokladnie nie pamietam, ale dla chetnych
    moge podac na prv)
    dzwonie pod ten numer pozniej wbijam docelowy

    dzis patrze na biling minuta polaczenia z ery to 15 groszy brutto

    z tak taka ponoc podobnie

    czy to najtanszy sposob?
    do usa na kom tez sie dodzwonilem w ten sposob

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-02 11:40:48
    Temat: Re: polaczenie zagranice z komorki
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "amir" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Obecnie uzywam numer 0801 xxx xxx (dokladnie nie pamietam, ale dla
    > chetnych moge podac na prv)
    > dzwonie pod ten numer pozniej wbijam docelowy
    >
    > dzis patrze na biling minuta polaczenia z ery to 15 groszy brutto

    Jestes pewien, ze tylko 15?
    Jesli masz darmowe polaczenia na stacjonarne, to mozesz skorzystac z dostepu
    wdzwanianego do VoIPa jakiegos, np. Tlenofon - za granice na stacjonarne
    bywa, ze i po 5 lub 7 gr.
    Musisz tylko zalozyc sobie konto, skonfigurowac dostep wdzwaniany, doladowac
    konto i sie wdzwonic na numer dostepowy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-05-02 12:04:19
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Jestes pewien, ze tylko 15?

    tak sprawdzalem na bilingu

    > Jesli masz darmowe polaczenia na stacjonarne, to mozesz skorzystac z
    > dostepu wdzwanianego do VoIPa jakiegos, np. Tlenofon - za granice na
    > stacjonarne bywa, ze i po 5 lub 7 gr.

    mogę wybrać w erze dwa darmowe numery

    > Musisz tylko zalozyc sobie konto, skonfigurowac dostep wdzwaniany,
    > doladowac konto i sie wdzwonic na numer dostepowy

    dzięki za podpowiedz, faktycznie w voipie mam 6gr min
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-02 20:51:20
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik amir napisał:
    > Jak najtaniej zadzwonic z komorki
    >
    > Obecnie uzywam numer 0801 xxx xxx (dokladnie nie pamietam, ale dla
    > chetnych moge podac na prv)
    A na grupę dlaczego nie - czyżby był jakiś "nieoficjalny" ;-)?

    > dzwonie pod ten numer pozniej wbijam docelowy
    >
    > dzis patrze na biling minuta polaczenia z ery to 15 groszy brutto
    A to nie sprawdziłeś przed zadzwonieniem ile to może kosztować ;-)?. W
    innym wątku ktoś narzekał, że z Playa do 801 liczą 61 gr/min więc bywają
    różne niespodziewanki :-P.

    A tu

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/pola
    czenia/polaczenia_80x

    piszą:

    Abonenci PTC oraz użytkownicy Tak Tak we wszystkich taryfach mają
    możliwość wykonania połączeń na numery infolinii krajowych - czyli na
    numery zaczynające się od 800 oraz 801.

    Przez naszą sieć można połączyć się z numerami największych operatorów
    krajowych: TP SA, Netia, GTS Energis oraz Telefonia Dialog. Oznacza to,
    iż ponad 90% numerów infolinii może być osiągniętych z telefonów
    komórkowych Era.

    Połączenie z numerami 800 jest bezpłatne dla naszych klientów w obrębie
    kraju. Połączenie z numerami 801 kosztuje 0,18 PLN (z VAT) za każdą
    rozpoczętą minutę.

    Czyli wychodzi, że 15 gr netto a 18,3 czyli w zaokrągleniu 18 brutto,
    ale i tak IMHO to nie najgorsza stawka.

    > z tak taka ponoc podobnie
    >
    > czy to najtanszy sposob?
    Zależy do jakiego kraju, a w przypadku wielu krajów również czy chcesz
    zadzwonić na komórkę czy stacjonarkę.

    Na pewno nie jest najtańszy jeżeli połączenie jest nieodebrane/zajęte.
    Płacisz od chwili połączenia z nrem dostępowym 801.

    > do usa na kom tez sie dodzwonilem w ten sposob

    Akurat w przypadku USA dla dzwoniącego nie ma różnicy w cenie do
    stacjonarnego czy komórki. Czasami bywają natomiast wyższe stawki do
    Alaski i Hawajów.

    Przemek

  • 5. Data: 2010-05-03 10:46:36
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2010-05-02 14:04, amir pisze:

    > dzięki za podpowiedz, faktycznie w voipie mam 6gr min
    > pozdrawiam

    W Betamaxach, np. tym: http://www.voipdiscount.com. do wybranych krajów
    dzwonisz za darmo przez 4 miesiące po doładowaniu konta za 10 euro.
    Numer dostępowy jest z warszawskiej strefy numeracyjnej.