  • 1. Data: 2010-11-11 12:42:58
    Temat: polaczenie dial-up przez VOIP
    Od: "cziken" <c...@k...com>

    Nie ma to żadnego sensu i nie wiem po co ktoś miałby to robić, ale tak z
    czystej ciekawości:
    czy możliwe byłoby uzyskanie połączenia dial-up przez linię Voipową?
    Choćby na chwilę, żeby zdążyć wysłać maila?

  • 2. Data: 2010-11-11 12:51:11
    Temat: Re: polaczenie dial-up przez VOIP
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "cziken" <c...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy możliwe byłoby uzyskanie połączenia dial-up przez linię Voipową?
    > Choćby na chwilę, żeby zdążyć wysłać maila?

    Na małej szybkości pewna szansa jest. Nie spodziewaj się nic, w
    najlepszych lotach, większego niż 1200, a nawet 300 bps... Ale spróbować
    zawsze można.

    --
    ((o))
    ((+))

  • 3. Data: 2010-11-12 08:37:42
    Od: "sdp" <d...@o...pl>

    > Nie ma to &iquest;adnego sensu i nie wiem po co kto&para; mia&sup3;by to
    robi&aelig;, ale tak z
    > czystej ciekawo&para;ci:
    > czy mo&iquest;liwe by&sup3;oby uzyskanie po&sup3;&plusmn;czenia dial-up przez
    lini&ecirc; Voipow&plusmn;?
    > Cho&aelig;by na chwil&ecirc;, &iquest;eby zd&plusmn;&iquest;y&aelig;
    wys&sup3;a&aelig; maila?

    RE: Dwa problemy:
    adresowy - numer dostepowy do routera brzegowego,
    opóznienia i jego jittera - zaburzenia identyczne jak podczas tranmisji
    sygnalow DTMF lub faksowej

  • 4. Data: 2010-11-12 17:12:24
    Od: "cziken" <c...@k...com>

    Użytkownik "sdp" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > adresowy - numer dostepowy do routera brzegowego,
    > opóznienia i jego jittera - zaburzenia identyczne jak podczas

    Nie bardzo rozumiem skąd ten numer do routera brzegowego, oprócz
    słynnego 0202122 istnieją jeszcze dostępy wdzwaniane
    ze zwykłymi numerami miejskimi np ten
    http://www.telefonypodlaskiesa.pl/index.php?name=New
    s&file=article&sid=25
    Mam tylko tlenofon i nie mam bramki voip żeby móc wpiąć się jakoś
    modemem, ale gdy ze zwykłego telefonu zadzwonić pod dowolny dial-up to
    przez chwilę słychać piski modemu, a gdy to samo spróbowałem w
    tlenofonie połączenia natychmiast zostaje zerwane. Wnioskuje więc, że
    voip nie podoła w żadnym stopniu transmisji modemowej?

  • 5. Data: 2010-11-12 23:50:04
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > tlenofonie połączenia natychmiast zostaje zerwane. Wnioskuje więc, że
    > voip nie podoła w żadnym stopniu transmisji modemowej?

    Nie spodziewałbym się tego, w końcu nie do tego był tworzony. Ale, jak
    wcześniej wspominałem, na bardzo małych szybkościach masz szansę na
    zbzykanie połączenia. Inna sprawa, jakie minimum ma modem po tamtej
    stronie, na tym możesz polec.

    --
    ((o))
    ((+))

  • 6. Data: 2010-11-15 21:03:56
    Od: "erg" <d...@o...pl>

    Jest jeszcze jeden problem, rozkladajacy zabawe po rozwiazaniu dwoch
    poprzednich - w czesci Payload któtkich pakietow glosowych RTP/UDP/IP sa
    umieszczane i przenoszone dlugie pakiety danych TCP/IP