  • Data: 2010-04-29 09:54:49
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bd88e5b$0$17106$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Szerszeniu, ale próbowałeś kogoś takiego obezwładnić czy tylko widziałeś?

    nie, nigdy nie starczylo mi wytrwalosci aby stac sie dobrym zawodnikiem ;)

    > Bo ja - nawet w szycie formy kilku lat treningów - nie założyłbym się, że
    > sobie poradzę sobie w większości takich sytuacji.

    a czy ja napisalem cos o zakladaniu sie, stwierdzilem tylko ze dla dobrego
    zawodnika taka bron w rekach laika nie stanowi duzego problemu, nie
    napisalem ze zawsze i wszedzie wyjdzie obronna reka, pisalem tez o sytuacji
    1 na 1, jak zapewne zauwazyles