  • 111. Data: 2011-07-21 09:56:01
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello vivi,

    Thursday, July 21, 2011, 1:55:17 AM, you wrote:

    >>> http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyz
    ka-mandatow,artykul.html?node=2
    > a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady
    > jezdzi sie wolniej niz w Polsce gdzie ich nie ma

    Szczególnie w Niemczech jeździ się wolno autobahnami...

    A tak poważniej: jeśli jadę sobie poza autostradą 90km/h i moja
    średnia jest niewiele niższa, to wolę spalić te <7l/100km niż bez
    sensu pędzić.

    W Polsce, chcąc poza autostradami uzyskać średnią niewielę niższą niż
    90km/h, muszę jechać 140+ gdzie tylko się da i wyprzedzać wszystko na
    wariata. Polskie piekło działa - jeśli nie utrudnią Ci jazdy warunki
    na drodze, to na pewno nie pomogą Ci inni kierowcy. A to stworzą
    kondukt, którego bez prostej po horyzont nie wyprzedzisz, bo odstępów
    brak. A to znowu przyspawa się jeden z drugim do linii środkowej
    utrudniając choćby zobaczenie, czy można wyprzedzać itd.

    Jak dobrze, że już nie muszę się tak śpieszyć. Teraz ja założę
    kapelusz, przyspawam się do linii środkowej i zacznę jeździć
    ograniczenie-10km/h - licznikowe oczywiście. I też pokażę, że parę
    szufli pod polskim kotłem dorzucić potrafię.

    Jak to w piekle mawiają? Polskiego kotła pilnować nie trzeba, bo nie
    dość, że Polacy sami pilnują, to jeszcze sami pod kocioł podrzucają.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 112. Data: 2011-07-21 16:22:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jacek Osiecki

    > Nie ma.
    > Sens ma tylko naprawde dotkliwa dla wszystkich kara, czyli areszt -
    > chocby na pare godzin, a przy recydywie z odpowiednim mnoznikiem - x2,
    > x3 lub w ogole x2, x4, x8, x16 ;)

    Areszt nie jest jednakowo dotkliwy.

  • 113. Data: 2011-07-21 16:23:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Owszem jest i należy z tym walczyć.

    Zdaniem lewaków być może...

    > Mandat nie stawia Cię w świetle przestępcy więc to inna liga. Poza tym
    > oszusta finansowego nie zamykają w celi z seryjnymi mordercami. Odsiadka
    > jest krótsza, a więc i kara mniej dotkliwa. Zabójcy, mafiozi czy
    > gwałciciele jakoś nie wzbudzają moich sympatii - mogą sobie gnić w
    > pierdlu (a najlepiej w kamieniołomach) dozgonnie. Nie odpowiedziałeś
    > jeszcze - chcesz sponsorować przestępcom luksusowe więzienia?

    Skup się. Dwie osoby, bieda i bogata popełniają TAKIE SAMO przestępstwo i
    otrzymują TAKI SAM nominalnie wyrok. Dla bogatego będzie on statystycznie
    dużo bardziej uciążliwy, bo dodatkowo obniży mu się drastycznie poziom
    życia, a i w realnym świecie ma dużo więcej do stracenia podczas odsiadki.

  • 114. Data: 2011-07-21 16:24:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin BaX

    > Spotkałem we Wrocku swego czasu bardzo sympatycznych dwóch braci którzy
    > sprowadzają drogie /bardzo?/ wózki. Sprowadzają je jak zgodnie twierdzą
    > nie posiadając PJ od "dawna" bo taniej wychodzi ich płacenie mandatów
    > przy ewentualnej kontroli niż ponowne kursy, nie mówiąc o braku czasu. A
    > płacą nie tylko w PL ale i niemczech skąd sprowadzają auta. W/g ich
    > opini po jednej trasie takimi autami jak sprowadzają mieli by komplet
    > tak czy siak więc szkoda czasu na PJ.

    Pewnie dawali w łapę, bo policjant nie może zezwolić na dalszą jazdę
    komuś bez prawka, nawet po opłaceniu mandatu.

  • 115. Data: 2011-07-21 16:32:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin BaX

    > Oczywiście, że łapie. Jak miał by w/g Ciebie ten limit pkt przydzielany?
    > Może jakieś karty zdrapki dla inteligetnych inaczej którzy mają w dupie
    > bo uważają się za lepszych?

    Na pewno nie łapiesz. :-)

  • 116. Data: 2011-07-21 17:22:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 21 Jul 2011 14:22:01 GMT, to napisał(a):
    > begin Jacek Osiecki
    > Areszt nie jest jednakowo dotkliwy.

    Bardziej jednakowo niz kary finansowe ;)
    Nie mowiac juz o tym, ze dla spieszacych sie speederow jest duzo bardziej
    dotkliwy - bo oczywiscie na mysli mam egzekucje natychmiastowa, a nie
    "kiedys tam".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 117. Data: 2011-07-22 09:26:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pewnie dawali w łapę, bo policjant nie może zezwolić na dalszą jazdę
    > komuś bez prawka, nawet po opłaceniu mandatu.

    A co to ma do rzeczy jak to załatwiali, jeżdzą zapewne nie od wczoraj tak
    skoro ich firma obraca takimi autami, a sprowadzają je sami.

  • 118. Data: 2011-07-22 09:31:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > dużo bardziej uciążliwy, bo dodatkowo obniży mu się drastycznie poziom
    > życia, a i w realnym świecie ma dużo więcej do stracenia podczas odsiadki.

    Dlatego jako "elyta" społeczeństwa bo przecież dorobił sie bogactwa
    legalnie, a nie nakradł tym bardziej powinien poczuwać się do nienagannego
    zachowania i poszanowania prawa, a nie kłaść lage na wszystko bo 'jemu
    wolno'. Tyle, że takich jak na lekarstwo, większość to wioskowe głupki
    którym nadmiar kasy zrobił z mózgu sraczke.

    Aha i może określ próg kiedy ktoś jest bogatym, a kiedy jeszcze biednym ale
    pamiętaj, że prawodopodbnie dla bogatszego od Ciebie będziesz właśnie
    biedakiem. :)))

  • 119. Data: 2011-07-22 11:45:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jul 2011 09:31:33 +0200, BaX

> [...]
    > legalnie, a nie nakradł tym bardziej powinien poczuwać się do nienagannego
    > zachowania i poszanowania prawa, a nie kłaść lage na wszystko bo 'jemu

    ROTFL

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 120. Data: 2011-07-22 12:03:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-07-2011 11:45, Myjk pisze:

    > ROTFL

    No to jak, zapłaciłbyś bez mrugnięcia okiem 10kPLN mandacik biedaku?

    Pozdrawiam
    Paweł