  • 101. Data: 2011-07-20 22:52:00
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 20, 2011, 10:43:16 PM, you wrote:

    > Szkoda, że Twoja - mi odpowiedź dotyczy kontekstu który powinien ugryźć
    > Cię.. no zgadnij w co?

    Znowu? I tak już ledwie siedzę. Najpierw kopanina z osłami od
    wyprzedzania na szerokich drogach a teraz Ty chcesz mnie zmusić do
    wgryzania się w kolejny trollowaty watek? :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 102. Data: 2011-07-20 22:57:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Znowu? I tak już ledwie siedzę. Najpierw kopanina z osłami od
    > wyprzedzania na szerokich drogach a teraz Ty chcesz mnie zmusić do
    > wgryzania się w kolejny trollowaty watek? :(

    Takie życie. Trzeba mieć mocno zaciśnięte poślady żeby przetrwać ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 103. Data: 2011-07-20 23:21:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 Jul 2011 12:44:24 +0200, mech napisał(a):

    > Ministerstwo Prawdy wiecznie żywe, k****.
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2000088
    0987 - dziennik
    > ustaw sprzed 11 lat. Za przekroczenie od 21 do 30km/h - 120zł, aktualnie
    > widełki 100-200zł. Jaaaaasne, od 16 lat nie drożały.

    Uwzględniając inflację to mogły nawet potanieć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 104. Data: 2011-07-20 23:54:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Lip, 19:08, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > składka jest proporcjonalna do ceny auta. masz seicento, dopłacisz w
    > ubezpieczeniu 30zł, masz nówkę BMW - 1000zł.
    >
    > Genialne w swej prostocie.

    faktycznie "genialne"...

    ktore ubezpieczenie? AC? OC?
    Jesli AC to nie jest obowiazkowe...
    Jesli OC, to ma zalezec od wartosci pojazdu? To juz przerabialismy
    kiedys (podatek od luksusu), bo uzasadnienie, ze nowy samochod stanowi
    wieksze zagrozenie na drodze (czyli wieksze ryzyko dla
    ubezpieczyciela) niz przykladowy pelnoletni Golf jest raczej
    niewykonalne ... jakis POPiS zapewne potrafi ;)

    WS

  • 105. Data: 2011-07-21 01:55:17
    Od: vivi <v...@g...pl>

    On 7/19/2011 2:58 PM, G Nowak wrote:
> [...]
    ka-mandatow,artykul.html?node=2

    > Ta, na pewno. I wybuduja za te pieniadze normalne, darmowe autostrady,
    > jak na calym swiecie ;)

    a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady
    jezdzi sie wolniej niz w Polsce gdzie ich nie ma

  • 106. Data: 2011-07-21 02:20:13
    Od: vivi <v...@g...pl>

    On 7/20/2011 2:54 PM, WS wrote:

> [...]
    > ubezpieczyciela) niz przykladowy pelnoletni Golf jest raczej
    > niewykonalne ... jakis POPiS zapewne potrafi ;)

    obydwa!!
    Malo tego firma ubezpieczeniowa moze wyrzucic sie i powiedziec ...panu
    dziekujemy.... Oczywiscie OC w USA jest obowiazkowe i gdzies ubezpieczyc
    sie musisz i znajdziesz jakas niszowa firme ktora cie przyjmie za stawke
    wielokrotnie wyzsza.
    Dodatkowo w wiekszosci powaznych firm nie dostaniesz samochodu
    sluzbowego jezeli jestes "niebezpiecznym kierowca".
    Corka za przekroczenie predkosci o 10 mil/h dostala 200 dol mandatu i
    300 dol podwyzki za ubezpieczenie.

  • 107. Data: 2011-07-21 02:55:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin vivi

    > a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady
    > jezdzi sie wolniej niz w Polsce gdzie ich nie ma

    To rzeczywiście śmieszne -- i idiotyczne.

  • 108. Data: 2011-07-21 07:14:58
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-07-20 13:58, venioo pisze:
    ka-mandatow,artykul.html?node=2

    > No czyms trzeba latac budzet, a to wszystko w mysl hasla "by zylo sie
    > lepiej" :)

    Wszystkim ŻYŁO SIĘ - a nie tylko grabarzom, zakładom usług pogrzebowych
    i blacharzom...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 109. Data: 2011-07-21 08:25:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vivi" <v...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady jezdzi
    > sie wolniej niz w Polsce gdzie ich nie ma

    Jakoś nijak nie chce mi to wyjść podczas dowolnych podróży zagranicznych,
    wychodzi dokładnie odwrotnie.
    Jak jadę w Polsce w miarę szybko, a za granicą wolno, to i tak wychodzi, że
    tam średnia jest o 50% wyższa.

  • 110. Data: 2011-07-21 09:34:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-20 19:59, Rafał Grzelak pisze:

    > Wrecz NALEZY.
    > Wole, zeby nasze tegie glowy nie rozwiazywaly po swojemu problemow, na
    > ktore sa juz gotowe rozwiazania w innych krajach.

    Niestety już to robią, do szczególnych osiągnięć należą:
    1. wysepki na środku drogi krajowej pomiędzy pasami ruchu
    2. mniej istotne ale ciekawe: głębokie rowy

    To jest bardzo pomysłowe, tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś próbował
    uciekać z jezdni przed zbliżającą się czołówką to ma głęboki na prawie
    2m rów, co ciekawe nawet telewizja rządowa TVN zaczyna takie ciekawostki
    krytykować.

    > check, check... check!

    > Nie, nie... wszystko przez nadmierna predkosc! To ona powoduje, ze na
    > drogach krajowych jedni nieuwaznie wyjezdzaja z podporzadkowanej, a
    > inni "z niewyjasnionych przyczyn zjezdzaja na przeciwny pas drogi".

    No fakt. Do tego przy każdym długim łikendzie policja robi przyczajki na
    ścieżkach rowerowych, łapią rowerzystów wracających z pikniku, wielu z
    nich ma PJ, więc potem podaje się: "Znowu policja złapała 2000 pijanych
    kierowców".

    To co się dzieje w tym kraju to jakiś absurd. Ale co ciekawe są ludzie
    tacy jak Artur M. którzy widzą w tym sens.

    > ...check

    > Nawet przez Litwe jechalo mi sie duzo lepiej, mimo iz przez prawie caly
    > czase jechalem po zwyklej drodze jednojedniowej z jednym w kazdym
    > kierunku. Pewnie przez to, ze nie bylo tam terenow zabudowanych.

    Mamy najbardziej chore przepisy, najwięcej kontroli i najwięcej wypadków
    w europie. Trzeba bardzo się starać aby nie zauważyć zależności.

    A.