  • Data: 2011-07-20 19:59:08
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Gdyby chodziło o przepisy i bezpieczeństwo to:
    > 1. Zastanowiono by się nad realnością tych przepisów oraz oznaczeń na
    > drogach (można ściągać z rozwiązań krajów sąsiednich)

    Wrecz NALEZY.
    Wole, zeby nasze tegie glowy nie rozwiazywaly po swojemu problemow, na
    ktore sa juz gotowe rozwiazania w innych krajach.

    > Gdyby chodziło o krojenie kasy to:
    > 1. Zadbano by o to aby było mnóstwo miejsc gdzie można kroić np:
    > a. niezasadne ograniczenia
    > b. niezasadne oznaczenia terenów zabudowanych
    > c. niezasadne znaki drogowe

    check, check... check!

    > 2. Wmawiano by, że wszystko przez drogi, których nie ma i nie będzie
    > aby nikt nie czepiał się, że problem jest gdzieś indziej

    Nie, nie... wszystko przez nadmierna predkosc! To ona powoduje, ze na
    drogach krajowych jedni nieuwaznie wyjezdzaja z podporzadkowanej, a
    inni "z niewyjasnionych przyczyn zjezdzaja na przeciwny pas drogi".

    > 3.
    > Inwestowano by głównie w sprzęt do kontroli kierowców

    ...check

    >4. Wymyślano by
    > coraz bardziej idiotyczne rozwiązania i oznaczenia drogowe.
    >
    > Odpowiedz sobie sam:)

    Nawet przez Litwe jechalo mi sie duzo lepiej, mimo iz przez prawie caly
    czase jechalem po zwyklej drodze jednojedniowej z jednym w kazdym
    kierunku. Pewnie przez to, ze nie bylo tam terenow zabudowanych.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl