    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: podtrzymanie pompy
    Date: Sun, 23 May 2010 14:44:40 +0200

    Użytkownik "Qbab" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:htaube$u3e$1@news.onet.pl...

    > koralowce :)

    Odpowiem więc tak.
    Oszczędzanie na zabezpieczeniu parametrów środowiska wodnego dla tak
    wymagającego ekosystemu może być bardziej kosztowne dla Ciebie, gdy cos
    zawiedzie.
    Decydując się na te przesliczne żyjątka trzeba było przemysleć wszystko a
    nie 'zastaw sie a postaw sie'.
    Może kiedyś też takie coś sobie sprawię. Na razie jest akwarium zwykłe i tak
    jest troche pracy a i pradu tez bierze. No i kosztowne.

    Ja bym więc postawił tego Smart-UPS 1000VA i zasilił z niego to co
    najpotrzebniejsze nie bacząc na 20W dodatkowej energii. To dodatkowe 8zł
    miesięcznie jest kosztem utrzymania pieknego akwarium morskiego.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez