  • Data: 2009-12-27 17:04:34
    Temat: Re: podsumowanie roku w prepaidzie Orange
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Dec 2009 12:57:04 +0100, ToMasz wrote:
    >Kończy sie rok, wiec to czas pewnych podsumowań. Ja akurat jestem
    >związany umową zetafon, stąd wiele wysiłków żeby wykorzystać każdy grosz
    >"wpakowany" w konto prepaida.

    Znaczy sie gadac na sile, nawet gdy sie nie chce ?

    >_Moim_ zdaniem, niskie abonamenty sie nie opłacały prawie nigdy, a po
    >obniżeniu stawki bazowej w prepaidach do 29groszy wcale sie nie opłaca
    >"brać" abonamentu.

    Wszystko zalezy od osoby .. przez poprzednie lata uwazam ze mi sie
    oplacaly.

    Teraz np Era - abonament bez telefonu dla przedluzajacych 20zl. W
    zamian 70 minut plus dodatkowe 30 do sieci, tylko kiepsko rozliczane.
    Prepaid kosztuje 16.67zl/mc, z czego mozna miec powiedzmy 30 minut w
    sieci i 40 poza, z roznymi bonusami wiecej.
    Co lepsze ? Zalezy. Jesli bede gadal wiecej - w abo minuta nadmiarowa
    drozej. Jesli bede gadal mniej - srodki w prepaidzie moze bede mogl
    wykorzystac za granica. Jesli chce bardzo okazjonalnie skorzystac z
    internetu - w prepaidzie raczej drozej.
    Z pkt premia usklada sie przez dwa lata 50zl.

    Male abo z telefonem - doplata 10zl/m. I podobnej kwoty [tzn 240zl]
    doplata do telefonu.

    W abo odpadaja klopoty z doladowaniami, choc akurat w Erze sa
    minimalne, w Orange za to z budzikiem trzeba, a wczesniej pol dnia
    regulaminy promocji czytac :-)

    >Zakładając większość rozmów w sieci i na stacjonarne, przy zobowiązaniu
    >miesięcznym w wysokości ok 25zł możemy rozmawiać poniżej 6 groszy!
    >Zastanówcie się nad tym, jeśli chcecie wziąć abo...

    A zakladajac ze polowa jednak poza siec ?

    >możecie powiedzieć ze "cufło" mi sie z tymi promocjami. tyle ze raz to
    >standard, (przynajmniej w TT trąbią ze dają drugie tyle)

    Daja, ale jak zwykle czytac uwaznie regulami promocji.

    A efekt koncowy - erowy odpowiednik zetafona, po latach uzbieralo sie
    200zl i ze 300 minut ekstra do wygadania.
    Dlugi namysl .. i coz bylo robic, przedluzylem umowe w taktak fonie,
    godzac sie na stawke 0.59/min.

    >Raz ze w popie sa już
    >pakiety poza siec, w sieci, internetowe, do 3 osób, "urodziny" (2lub3
    >razy w roku120m/dzien) i na smsy po 1grosz, dwa ze można jeszcze taniej
    >dokupować ( i sprzedawać) "kase" przelewem sms.

    W Erze nie mozna :-(

    >Kiedy to sie pojawi w abonamencie? nie szybko!

    Albo i juz sie pojawilo, jesli jakies rodzinne pakiety zaliczyc.

    J.