  • 1. Data: 2014-01-13 12:37:46
    Temat: podstawki/gniazda/zlacza dla diod/tranzystorów
    Od: SM <p...@s...pl>

    Witam,

    Czy można dostać podstawki/gniazda/złącza dla diod/tranzystorów?
    Jakiś rodzaj złącza lutowanego do PCB, który umożliwi rozłączalne
    połączenie PCB z diodą/tranzystorem (tak aby nie lutować diod/
    tranzystorów do PCB, ale wciskać ich nóżki do złącza).

    Chodzi mi o obudowy TO220AC i TO247AC.

    Z góry dzięki za jakieś info,
    SM

  • 2. Data: 2014-01-15 19:54:08
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 13.01.2014 12:37, SM wrote:
> [...]
    > połączenie PCB z diodą/tranzystorem (tak aby nie lutować diod/
    > tranzystorów do PCB, ale wciskać ich nóżki do złącza).

    Chyba najprościej będzie złącza rzędowe goldpin tylko w wersji
    "żeńskiej", utniesz sobie tyle "dziurek" ile Ci trzeba i raster masz
    taki sam (2,54mm).

    Jakub Rakus