  • 41. Data: 2014-04-20 16:52:50
    Temat: Re: podstawka plcc32 dip
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no w tym cały problem, że nie mam takiej podstawki, jakby miał to bym w
    ogóle nie pytał (może)...

  • 42. Data: 2014-04-20 16:54:35
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > http://www.ebay.com/itm/281241489331

    mam takie szczypce, są do kitu...
    w wysokich podstawkach scalak wyciąga się nie prostopadle
    a niskich podstawkach trzeba mocno ściskać ten wyciągacz, a i tak scalak
    się wyciąga krzywo i wyginają się nóżki...

  • 43. Data: 2014-04-20 17:10:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > no w tym cały problem, że nie mam takiej podstawki,
    > jakby miał to bym w ogóle nie pytał (może)...

    No to skąd możesz wiedzieć że podstawka nie ma strzałki???

    Wytłumacz mi, gdzie tej strzałki nie widzisz... :-)

  • 44. Data: 2014-04-20 17:13:08
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-20 17:10, Pszemol pisze:
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > No to skąd możesz wiedzieć że podstawka nie ma strzałki???
    >
    > Wytłumacz mi, gdzie tej strzałki nie widzisz... :-)

    na razie EOT, musze zakupić podstawki

  • 45. Data: 2014-04-20 17:18:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no teraz to już nic nie rozumiem, gdzie jest ta strzałka? nie ma,
    > no i ściętego rogu też niema

    Załamujesz mnie stary... naprawdę mnie załamujesz....
    Zrobiłem wycinek i powiększenie z pdf'a który Ci wcześniej wysłałem:
    http://www.yogile.com/qgd36kp4/41m/share/?vt=p7BX5Rk
    Teraz widzisz ścięcia narożnika i strzałki wytłoczone na podstawkach?

  • 46. Data: 2014-04-20 17:26:11
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    teraz widzę, ale mnie chodzi o to:
    http://zsyp.eu/smieci/plcc32_1.PNG

  • 47. Data: 2014-04-20 17:27:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > http://www.yogile.com/qgd36kp4/41m/share/?vt=p7BX5Rk
    > Teraz widzisz ścięcia narożnika i strzałki wytłoczone na podstawkach?

    Odbuduj moją wiarę w człowieczeństwo... napisz proszę że widzisz!!!! :-)

  • 48. Data: 2014-04-20 17:31:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > teraz widzę, ale mnie chodzi o to:
    > http://zsyp.eu/smieci/plcc32_1.PNG

    Przecież Twoja strzałka pokazuje na rysunek WIERCEŃ
    w PCB pod podstawkę a nie na rysunek podstawki dla PLCC...

    Zrób założenie, że WSZYSTKO przy projektowaniu płytek
    PCB oglądasz ZAWSZE od góry, życie stanie się prostsze.

    A więc prawidłowo włożona podstawka PLCC-32 w ten
    rysunek dziurek w pcb będzie miała ścięty narożnik
    w prawym górnym rogu obrazka bo musisz uzgodnić
    bok z pinem numer 1 z bokiem ze strzałką wgnieconą
    w podstawkę.

  • 49. Data: 2014-04-20 17:51:54
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    PO/EU sztuczki...

  • 50. Data: 2014-04-20 18:07:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-20 17:51, tusk, donald tusk pisze:
    > PO/EU sztuczki...

    żart, dzięki za tego pdfa