  • 1. Data: 2010-02-05 12:15:17
    Temat: podlaczenie projektora
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    bede chcial zamontowac projektor pod sufitem. W scianie i suficie
    zrobie bruzde, w ktorej w jakiejs rurce poprowadze kabel, reszta
    kabla bedzie szla w listwie przypodlogowej. Do projektora glownie
    bedzie podlaczony komputer, ale czasem bede chcial podlaczyc
    kamere. Projektor posiada zarowno zlacze hdmi jak i dvi. W komputerze
    mam obecnie na karcie graficznej dvi. kamera ma mini hdmi. Dlugosc
    kabla to okolo 7m. Zastanawiam sie jaki kabel kupic. Czy hdmi-hdmi
    i dokupic przejsciowke z hdmi na dvi, a moze kabel hdmi-dvi, ale
    chyba jest malo przyszlosciowy. Dodatkowo bede potrzebowal tez
    przejsciowki hdmi-mini hdmi lub w tym drugim wariancie dvi - mini hdmi.
    Ile mniej wiecej kosztuje dobry kabel tej dlugosci oraz przejsciowka.

  • 2. Data: 2010-02-05 12:23:16
    Temat: Re: podlaczenie projektora
    Od: m <f...@f...pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 13:15:17 +0100
    m <f...@f...pl> wrote:

> [...]
    > przejsciowki hdmi-mini hdmi lub w tym drugim wariancie dvi - mini
    > hdmi. Ile mniej wiecej kosztuje dobry kabel tej dlugosci oraz

    jeszcze uscisle, ze obraz bedzie rozdzielczosci full hd

  • 3. Data: 2010-02-05 12:53:09
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 13:15:17 +0100, m napisał(a):

> [...]
    > przejsciowki hdmi-mini hdmi lub w tym drugim wariancie dvi - mini hdmi.
    > Ile mniej wiecej kosztuje dobry kabel tej dlugosci oraz przejsciowka.

    Rok temu (w podobnym celu) nabywałem kabel hdmi-hdmi 5m. Dopiero piąty z
    kolei działał tak jak trzeba. Na 720 wszystkie chodziły poprawnie. Ten w
    końcu działający to jakiś chińczyk (co prawda gruby jak palec) za 150 zet.
    Z siedmiometrowym pewnie będziesz miał jeszcze większe kłopoty. Trzeba w
    sklepie zastrzec możliwość zwrotu i trafiać. Jaki będzie standard wtyczki
    to dla jakości nieistotne. Każda przejściówka wprowadzi większą możliwość
    nieprawidłowego działania.

  • 4. Data: 2010-02-05 12:55:22
    Od: m <f...@f...pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 13:53:09 +0100
    "Leszek K." <l...@n...pl> wrote:

> [...]
    > trafiać. Jaki będzie standard wtyczki to dla jakości nieistotne.
    > Każda przejściówka wprowadzi większą możliwość nieprawidłowego

    hmm,to mnie zmartwiles. Projektor zamierzam kupic dopiero
    za kilka miesiecy, teraz mam duze wydatki na remont. Jak
    kabel puszcze w scianie a nastepnie pojda na to gladzie
    to juz nie bede mial odwrotu, zeby zmienic go na inny.