    From: "Zibias" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: podłączenie akcelerometru do procesora
    Date: Sat, 16 May 2009 23:47:28 +0200

    w nocie którą znalazłem w Seguro niewiele piszą, poszukaj jakiś
    aplikacji przykładowych. Wiem, że do czujników Analoga nawet soft na
    PICa dało się znaleźć. Jak nie to pozostaje Ci, albo poszukać
    oscyloskopu i pooglądać, albo za pomocą timera zmierzyć odstęp między
    jednym zboczem narastającym a drugim, albo wersja mega uniwersalna, za
    pomocą jednego timera mierzyć oba czasy na zasadzie:
    - sygnał X up, start (zerowanie)
    - sygnał Y up, zapisz wartość
    - sygnał X down, zapisz wartość
    - sygnał Y dowwn, zapisz wartość

    wtedy będziesz sobie mógł wszystko policzyć, choć pewnie to będzie
    trochę trudniejsze w sofcie, choć nie wiem, jakiego uC używasz.

    Będzie siedzieć atmega8, muszę trochę dziwnie to podłączyć, bo
    nie mogę wykorzystać obu przerwań, drugie jest mi potrzebne, ale
    da radę zczytać poprzez rejestr zatrzaskowy. Jak to pomierzę za parę dni
    to dam znać na grupie jak to biega. Na logikę powinno chodzić
    równolegle, ale pieron ich wie.