  • 11. Data: 2016-06-19 02:50:59
    Temat: Re: podłączenie agregatu
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA62B98C0911DCPanElektronik@localhost.net...

    > tenkju
    >
    > Jeśli nikt nie zgłasza sprzeciwu to bardzo mi się to podoba.
    >

    > Jeszcze chyba w instrukcji agregatu może być napisane, że należy
    > agregat uziemić blisko miejsca gdzie stoi?

    To bez specjalnego znaczenia, gdzie zostanie uziemniony punkt (PE), masy
    agregatu, poniewaz jakikolwiek prad plynacy przez ten przewod masowy,
    powinien byc limitowany rezystancja izolacji uzwojen, tego agregatu, ( tzw:
    separacja, przewod PE, w zadnym razie, nie laczy sie z przewodami
    roboczymi ).

    Rezystancja tej izolacji, powinna byc nie_mnijsza niz 1 [MOhm] i jej stan,
    to krytycznne zagadnienie, w tego typu ochronie.
    http://www.bezel.com.pl/index.php/pomiary-elektryczn
    e/sprawdzanie-srodkow-ochrony
    Zobacz padpunkt: 3.3.4.3 'Ochrona za pomocą separacji ochronnej'

    Ostatnio pojawily sie urzadzenia GFCI, ktorych prad zadzialania wynosi okolo
    5 [mA] i mogly by byc uzupelnieniem, tego agregatu.
    http://tinyurl.com/hqqa5vg

    A tu 'How its work?'
    http://www.screenlightandgrip.com/html/481_GFCI_Work
    shop.html