    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "podatek" od klimatyzacji
    Date: Tue, 27 Mar 2012 17:25:40 +0200

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-03-27 14:56, Marek Dyjor pisze:

    >Jakąż to tajemną wiedzę przekazują na takich szkoleniach?

    Np taka ze nie odkreca sie srubki zeby stary czynnik wylecial sobie,
    tylko sie go najpierw odsysa stosowna maszynka ?

    Albo ze jak klient przyjezdza i mowi ze mu klima slabo chlodzi, to nie
    mowi mu sie ze ma wybor: dobijemy czynnika za 100zl, jak po pewnym
    czasie zejdzie
    to bedzie drozsza naprawa plus 200zl za czynnik, lub mozemy od razu
    robic te drozsza naprawe, bo takie mowienie kosztuje pracodawce duza
    grzywne :-)

    J.