  • 11. Data: 2013-12-03 22:02:22
    Temat: Re: początek partycji w lewo => system plków niewidoczy = HELP!
    Od: y...@g...com

    > masz może ten program na uwadze: http://findandmount.com/

    > Hmm, tylko czy trzeba najpierw usunąć partycję z nowym początkiem żeby odnalazł z
    poprzednim?

    Okazuje więc się że znajduje partycję (bez konieczności jej usuwania), pokazuje że
    filesystem
    jest gdzies pośrodku (zamiast na początku) ale NIE UMIE jej zamontować! Pisze jakis
    nieadekwatny komunikat, że jest zablokowana przed zapisem czy coś podobnego...

    Podczas kiedy EASEUS RECOVERY odzyskuje cały filesystem BEZBŁĘDNIE i jak się okazuje
    też SZYBKO, wystarczy po prostu mu przerwać to skanowanie i wskazać tę dużą partycję
    i już!
    Jedyny "drobiazg" to ograniczenie na 1GB odzyskanych danych (dla wersji FREE)... a
    jest tam tego 100 więc LIPA :(

    A Kraka nie wiem skąd wziąć :'(

  • 12. Data: 2013-12-04 15:35:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > zaczęła symulację READONLY przesuwania systemu plików ale jej przerwano.
    > Więc gdyby tylko znać miejsce (numer początkowego sektora) gdzie system
    > plików się zaczyna to wystarczyłoby odtworzyć partycję z tamtym początkiem w
    > fdisk.

    Samo zmienienie położenie (rozmiaru) zajmuje kilka sekund. On przenosił dane!

    Możesz użyć testdisk

  • 13. Data: 2013-12-05 17:47:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <y...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > plików się zaczyna to wystarczyłoby odtworzyć partycję z tamtym początkiem w

    jezeli jestes pewien ze komplet danych jest nietkniety a problem lezy
    tylko w rozmiarze partycji to partition find and mount

    --
    http://db.org.pl/

  • 14. Data: 2013-12-05 17:49:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <y...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > UMIE jej zamontować! Pisze jakis nieadekwatny komunikat, że jest zablokowana

    zaplac, ew. zacznij czytac komunikaty bledow i dokumentacje programow,
    albo pogodz sie z tym ze straciles dane

> [...]
    > dużą partycję i już! Jedyny "drobiazg" to ograniczenie na 1GB odzyskanych
    > danych (dla wersji FREE)... a jest tam tego 100 więc LIPA :(

    i jestes pewien ze sa tam dane a nie sieczka z ladnymi nazwami?

    --
    http://db.org.pl/

  • 15. Data: 2013-12-05 17:53:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    > No to masz rozwiązanie. Nie rozumiem - w takiej sytuacji, kiedy jeszcze
    > się śpieszy ściągam - tak, tak - CRACKA, sprawa załatwiona i usuwam ślady
    > zbrodni.

    nie zebym sam byl krysztalowo przejrzysty, ale to wyjatkowo kiepskie
    rozgrzeszenie ;)

    --
    http://db.org.pl/