    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pobudzanie generatora impulsow z Windows
    Date: Tue, 23 Oct 2012 17:02:45 +0200

    Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał w wiadomości grup
    Am 22.10.2012 14:24, schrieb Adam Wysocki:

    >Numerka w głowie nie mam, ale mieliśmy to raz z akceleratorem, raz z
    >przetwornikiem 4xDA (MAX5cośtam) i (też MAXIMA) expander/LED-Driver.
    >Odkryliśmy w czasie debugowania. Robiliśmy przerwy po 4 SCLach by
    >lepiej widzieć na oscyloskopie, czasami wyskakiwał nam NACK od
    >scalaka, przy pełnym burst tych problemów nie było.

    I2C ma tez druga specyfikacje (SM bus ?), ktora sie wiele nie rozni,
    ale timeot ma dodany.
    Tylko chyba dosc dlugi i nie powinien byc problemem.

    >Dlatego gotowych kabelków nie używam do tych celów, ale mam pudełko
    >FT232R pod łapką. Do machania nóżkami nadaje się świetnie, a i RS232
    >niezależnie od nóżek można użyć.

    I szybko macha ? Bo ja kiedys uzylem takiej przejsciowki, to sie
    okazalo ze miedzy zmianami jest 1ms, co sie chyba zgadzalo ze
    specyfikacja USB, wiec wiecej juz nie probowalem.

    J.