  • 21. Data: 2012-02-21 19:35:44
    Temat: Re: pobór energii przez centralny zamek
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-21 18:10, kamil wrote:

    > Dacia Sandero z korbkami w drzwiach?

    Accord 2002. BTW Autoalarm to chyba najdebilniejszy wynalazek końca XX
    wieku. Raczej nikomu nie pomógł (taki fabryczny), a ile ludzi nawkurwiał
    to...

    Shrek.

  • 22. Data: 2012-02-21 23:19:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 22:15:56 -0800 (PST), mj napisał(a):
    > mam problem z poborem mocy przez centralny zamek. Podczas postoju
    > (zamknięty samochód) jest ok. ok 0.06A, natomiast jak tylko otworzę z
    > kluczyka samochód, wartość ta wynosi 0.3A. Wypinałem bezpieczniki i
    > wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
    > normalne zachowanie?

    Dlugo tak?

    Bo to raczej nie jest normalne. Swiatlo sie jakies nie zapala ?
    Bo jesli nie ... ktorys z silownikow sie zacial ?

    J.

  • 23. Data: 2012-02-21 23:21:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-21 23:19, J.F. pisze:

    > Bo to raczej nie jest normalne. Swiatlo sie jakies nie zapala ?
    > Bo jesli nie ... ktorys z silownikow sie zacial ?

    Ja się zastanawiam co go bardziej martwi - czy pobór prądu 60 mA (trochę
    dużo ale do przeżycia) po zamknięciu samochodu, czy pobór 300 mA po
    otwarciu (co ma znaczenie tylko dla kogoś z przydomowym garażem).

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2012-02-21 23:50:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie je spotykałeś? Bo zdecydowanie duża część fabrycznie nowych jednak
    > nie ma alarmu .

    Masz rację, fabryczny alarm to rzadkość. Ale alarm montowany przez dealera
    to prawie standard.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2012-02-22 00:00:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-02-2012 23:50, yabba pisze:

    > Masz rację, fabryczny alarm to rzadkość. Ale alarm montowany przez
    > dealera to prawie standard.

    Dokładnie. Często sprzedawcy wciskają klientowi alarm jako "dar" - ja
    bym badziewia nie chciał :)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 26. Data: 2012-02-24 00:27:30
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "mj" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Witam,

[...]
    normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia
    1.2 16V

    300 mA to malutki prądzik wobec 400A rozruchowego...

    Feromon

  • 27. Data: 2012-02-24 21:51:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > 1.2 16V
    >

    > 300 mA to malutki prądzik wobec 400A rozruchowego...

    Rozruchowy pobierany jest przez 10 sekund. To jakieś 3000 razy krócej niż
    zostawienie samochodu na całą noc.